Hvad skal i lave på denne dejlige lørdag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2013

Swerg

Jeg sidder lige og kigger på min skønne mand og nogen andre håndværkere bygger vores hus. Vi skal ha nyt tag ig ny 1. sal.. Elias er lige blevet hentet. Han skulle på camping med farmor ig farfar.. Ellers servicere jeg barigog gør rent

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

Sabina92

Vi er alle forkølet så i ligger på sofaen og ser tv.. Det er vidst hvad det bliver til idag (:

Anmeld

8. juni 2013

Camilla <3

Vi skal hjem til Rikke (rikkeregnbue) og sætte det sidste hegn op  

Anmeld

8. juni 2013

mommy1991

Denisep skriver:

Ja som overskriften siger , hvad skal i så lave idag ?

Vi havde håbet det havde været lidt bedre i vejret, ( det blæser godt her) og så være taget ud og bade . Men virker for koldt til det .

Ha en dejlig dag

Jeg skriver eksamensopgave 

Anmeld

8. juni 2013

BigHope13

Denisep skriver:

JeeJa som overskriften siger , hvad skal i så lave idag ?

Vi havde håbet det havde været lidt bedre i vejret, ( det blæser godt her) og så være taget ud og bade . Men virker for koldt til det .

Ha en dejlig dag

Jeg er alene hjemme denne weekend og efter en super overstået MD scanning igår vil jeg få ryddet lidt op i vores gæsteværelse \kontor som skal være lillemandens kommende værelset eller bare slappe lidt af og hygge med hunden

Anmeld

8. juni 2013

grinny

Flyttede i hus sidste weekend så der er stadig lige nogle ting der skal ordnes

Så har jeg nogle marsvin der synes de skal have rene bure 

Og i aften får jeg besøg af et par veninder, hvor jeg skal hjælpe den ene med eksamensforberedelse 

Anmeld

8. juni 2013

Masig

Vi har lige været på et kort visit hos nogle venner, og i eftermiddag skal sønnen og jeg over og se farmand spille fodbold... Og så skal vi ellers bare familie hygge alle tre senere... 

Anmeld

8. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ska ned og hente thea som har været på spontan overnatning hos mormor, og så ska vi i biografen, mens alberte og far bliver hjemme og sover middagslur.

Glæder mig, for det er længe siden jeg har lavet noget HELT alene med thea, og hun elsker bare biografen!! Vh stine

Anmeld

8. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Jeg ligger stadig i sengen og ser fjernsyn, men kæresten er i fuld gang med at sætte alle tingene til og skjule ledninger, (var også på tide nu har vi boet i den nye lejlighed en måned og han er eltrikker) og ellers skal vi nok ikke noget idag.

Anmeld

8. juni 2013

Happiness

Jeg SKULLE have været på job 8-22. MEN er blevet ramt af ondt i halsen, feber og meget snot! Så jeg ligger på sofaen og skal være her hele dagen

Har tv'et kørende med film, iPad'en ligger ved siden af, og jeg sidder nu med den bærbare Og så skal jeg bare drikke te og slappe af, så jeg kan komme ovenpå!

Min søn er hos sin mormor&morfar til imorgen, de skal i dyrehaven, og manden er taget på mande(drenge)tur i et sommerhus i Rørvig.

Så er helt alene hjemme. Hvilket er rart, nu når jeg har det skidt. Regner kun med at rejse mig for at lave mad og gå på wc  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.