Hvad skal i lave på denne dejlige lørdag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2013

Loa

I Tivoli!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

emsaroto

Jeg har Oskar fri
Så jeg har været på tilbuds indkøb hahaha det er så meget nemmere når børnene ikke er hjemme.

Anmeld

8. juni 2013

2721

Vi har være I hareskoven med løbecyklen og få racet lidt krudt af, kiggede på ænder, plukket blomster og bare nydt skoven

Anmeld

8. juni 2013

Billemyre

Vi ville have været taget til stranden med tæppe, picnic kurv og et par spil under armen, men vejret lader ikke til at være med på den

Så lige nu sidder vi bare herhjemme og daser - Manden spiller Playstation (det har han gjort det siden igår aftes og han har ikke sovet i nat) og jeg skal have skrevet referat fra et festudvalgsmøde, jeg var til, i torsdags; Jeg skal være med til planlægningen af årets store sommerfest i vuggestuen/børnehaven, hvor jeg arbejder, og i år er temaet 'Tivoli'
Så vi skal have boder med forskellige sjove aktiviteter, kæmpe sæbebobler, ansigtsmaling, musik, en ballonmand der kommer og laver ballondyr, popcorn og slushice og kæmpe buffet og kagebord - Herligt

Så ja, det er det, der sker herhjemme lige nu.
Jeg er hoppet i det afslappede tøj, efter at have været til 'Stram Op' i fitness centret - Mine ben er nu som budding og jeg gider ikke at lave noget som helst andet end bare at dase resten af dagen

Anmeld

8. juni 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Her står den på Roskilde dyrskue Med et vennepar..

det er så hyggeligt, hvis bare vejret var bedre... Men de har da lovet at det skulle klare op....

Anmeld

8. juni 2013

B&J

har været på arbejde og holder nu dejlig weekend med min vidunderlige familie

Anmeld

8. juni 2013

Mamalou

Min søn er på samvær hos sin far, så jeg har "voksen-weekend". I går var jeg til sommerfest på arbejde, så tager den lidt med ro i dag. Jeg har været en tur på café med en god veninde og senere satser jeg på en løbetur. Ellers bare ren afslapning

God weekend!

Vh. Louise

Anmeld

8. juni 2013

Dot D

Manden cyklede en tur for laaaaaaaaaang tid siden, tror han er faldet i snak hos en kammerat.... 

Sophus leger hos en af sine venner, Sophie har en veninde på besøg - til overnatning, og jeg bager på livet løs til en sød piges dåb i morgen.

Lige nu er der overspringsøvelser, mens kagerne køler ned til pyntning

Når kagerne er færdige, så skal jeg vist ud i det skønne vejr sammen med de andre

Anmeld

8. juni 2013

MariaKyedDK

Denisep skriver:

Ja som overskriften siger , hvad skal i så lave idag ?

Vi havde håbet det havde været lidt bedre i vejret, ( det blæser godt her) og så være taget ud og bade . Men virker for koldt til det .

Ha en dejlig dag

for en gangs skyld skal vi bare SLAPPE fuldstændig af  

vi passer dog min søsters Hund, men den og vores egen hund, de hygger bare, og så har vi været en lille tur på lille loppemarked.. 

og fik da købt en baby autostol til 35 kr.  man bruger dem jo ikke særlig længe, og så har vi ikke bil, men vi låner tit bil af min veninde, så det var et super Køb  

Anmeld

8. juni 2013

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

for en gangs skyld skal vi bare SLAPPE fuldstændig af  

vi passer dog min søsters Hund, men den og vores egen hund, de hygger bare, og så har vi været en lille tur på lille loppemarked.. 

og fik da købt en baby autostol til 35 kr.  man bruger dem jo ikke særlig længe, og så har vi ikke bil, men vi låner tit bil af min veninde, så det var et super Køb  

Og Nårh ja, så har jeg sat Manden min til at bage pølsehorn og boller og sønnen hygger med sit nye fund fra loppemarked på værelset )) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.