Hvad for noget vaskepulver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2013

emsaroto

Hej alle

NU skal jeg endelig snart i gang med at vaske min guldklumps tøj, så er bare nysgerrig - Hvad for noget vaskepulver bruger I til jeres små pus? Og bruger I skyllemiddel? Hænger I det til tørre eller bruger I tørretumbleren?

Til Oskars og mit bruger jeg Ariel

Men til den helt nye fortrækker jeg neutrals, fordi jeg ikke aner om den lille kan tåle det andet. Så neutral som er allergi og svanemærket til den nye. 

Også kan det være det ændre sig, hvis ikke babyen skulle vise sig at have noget. 

Jeg tørretumbler ikke vores tøj Kun hvis det har givet sig meget, og har brug for en "opstramning"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

mor88

JulieE skriver:

Altid Ânglamärk eller neutral vaskepulver og eddike istedet for skyllemiddel. Bruger ALDTIG skyllemiddel!!

Det er lidt forskelligt om jeg tørrer i tumbler eller på snor  Jeans og håndklæder kommer dog altid i tumbleren 

Hvordan bruger du eddike? Og lugter tøjet ikke af eddike så? Har nemlig aldrig før hørt man kan bruge eddike

jeg hader nemlig duften af skyllemiddel..

undskyld mit dumme spørgsmål 

Anmeld

5. juni 2013

MorDk

Vaskepulver uden parfume. Ingen skyllemiddel. Og vi både tørretumbler tøjet og hænger op.

Anmeld

5. juni 2013

EnGodMor

Bruger altid, og har altid brugt neutrals flydende vaskemiddel.

Bruger aldrig skyllemiddel, da jeg syntes det er spild af penge

Her hænger tøjet altid udenfor og tørrer. Om vinteren hænger det i garagen. 

Ejer ikke en tørretumbler, da jeg aldrig ville bruge den.

Anmeld

5. juni 2013

JulieE

mor88 skriver:

Hvordan bruger du eddike? Og lugter tøjet ikke af eddike så? Har nemlig aldrig før hørt man kan bruge eddike

jeg hader nemlig duften af skyllemiddel..

undskyld mit dumme spørgsmål 

Ingen dumme spørgsmål!!! Jeg putter en smule eddike i rummet til skyllemiddel, lidt mindre end en halv dl.

Tøjet lugter ikke af eddike overhovedet. Faktisk fjerner eddike andre lugte og tøjet er dejlig neutral i lugten 

Jeg er bestemt heller ikke fan af skyllemiddel med duft!!! Og det er ikke sundt, hverken for os selv, for vaskemaskinen eller for miljøet 

Anmeld

5. juni 2013

mth1987

emmagirl skriver:

Hej alle

NU skal jeg endelig snart i gang med at vaske min guldklumps tøj, så er bare nysgerrig - Hvad for noget vaskepulver bruger I til jeres små pus? Og bruger I skyllemiddel? Hænger I det til tørre eller bruger I tørretumbleren?

Neutral vaskepulver og ingen skyllemiddel

Anmeld

5. juni 2013

LinLin

Flydende neutral, minus skyllemiddel, plus tørretumbler

Anmeld

5. juni 2013

gonefishing

emmagirl skriver:

Hej alle

Rema 1000´s vaskepulver som er mærker med astma /allergi mærket. Ingen skyllemiddel, og når det er sommer hænger jeg det ud

Anmeld

5. juni 2013

Asta&Alfred

emmagirl skriver:

Hej alle

Jeg vil også anbefale at bruge neutral vaskepulver, som har astma og allergimærket

Anmeld

5. juni 2013

Faith

Neutral vaskepulver og skyllemiddel.

Tørretumbler håndklæder, viskestykker, karklude og stofbleer om vinteren. Om sommeren hænger jeg det ud.

Alt tøj hænges op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.