Hvad for noget vaskepulver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2013

MyLove E

Neutral er det der bliver brugt her. Vi gik over til det da vi skulle til at vaske tøjet inden han blev født:-D

Alt bliver hængt på. Hvis vi er langt bagud med vasketøj kan vi en sjældent gang tørre viskestykker og karklude. ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

Kay

vi bruger neutral til alt tøj her hjemme... bruger aldrig skyllemiddel, men nogle gange eddike i stedet det meste bliver hængt ud for vi har ingen tumbler... eller jo vores boligselskab har et par vaskehuse hvor der er tørretumblere så dem bruger vi til tider

Anmeld

5. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi gik over til neutral vaskepulver da jeg blev gravid, og bruger det stadig. Det er tit på tilbud i den store økonomipakke  

Til gengæld er vi lige begyndt at bruge et farfumeret skyllemiddel, men KUN til vores eget tøj! Og det er kun fordi min kæreste savnede duften af nyvasket tøj jeg kunne godt undvære det. 

Tørret, bliver det på stativ i køkkenet med åbne vinduer. 

Anmeld

5. juni 2013

hekran

JulieE skriver:

Altid Ânglamärk eller neutral vaskepulver og eddike istedet for skyllemiddel. Bruger ALDTIG skyllemiddel!!

Det er lidt forskelligt om jeg tørrer i tumbler eller på snor  Jeans og håndklæder kommer dog altid i tumbleren 

Nysgerrig: hvad gør eddike? Er ikke opvokset i dk pg er derfor ikke vant til kalk i vandet og hvordan man kan modarbejde det

Anmeld

5. juni 2013

christina92

emmagirl skriver:

Hej alle

NU skal jeg endelig snart i gang med at vaske min guldklumps tøj, så er bare nysgerrig - Hvad for noget vaskepulver bruger I til jeres små pus? Og bruger I skyllemiddel? Hænger I det til tørre eller bruger I tørretumbleren?

Vi bruger Neutral eller Rema1000 egen svane og allergimærkede vaskepulver.

Vi bruger skyldemiddel samme type som vaskepulveret  og så kommer det ud på snoren

Anmeld

5. juni 2013

Blirnokaldrigfru

emmagirl skriver:

Hej alle

NU skal jeg endelig snart i gang med at vaske min guldklumps tøj, så er bare nysgerrig - Hvad for noget vaskepulver bruger I til jeres små pus? Og bruger I skyllemiddel? Hænger I det til tørre eller bruger I tørretumbleren?

Jeg bruger grøn balance vaskepulver og ingen skyllemiddel hænger til tørre på stativ

Anmeld

5. juni 2013

JulieE

Marita skriver:

Nysgerrig: hvad gør eddike? Er ikke opvokset i dk pg er derfor ikke vant til kalk i vandet og hvordan man kan modarbejde det

Det gør tøjet blødt og bevarer farven i tøjet  Og så hjælper det også med at afkalke vaskemaskinen 

Det gør meget af det samme som skyllemiddel, men uden parfume og andet skadeligt 

Anmeld

5. juni 2013

VIPpigen

Bruger neutral vaskepulver - rigtig dosering godt for vasken, og miljøet...

bruger eddike som skyllemiddel. En vanish "skefuld" - godt for maskinen som kalkfjerner, griser ikke i miljøet, er parfumefri, og blødgør tøjet som skyllemiddel.

Ejer ikke en tørretumbler. Hader de maskiner, de er skidt for miljøet, og sluger mine penge. Det eneste tidspunkt jeg mangler sådan en er når jeg gerne vil have vasket og tørret dyner og puder 

Anmeld

5. juni 2013

aarhusmor

Jeg bruger altid Ânglamärk.

Alt andet får jeg eksem af, også Neutral.

vi bruger ikke skyllemiddel

Anmeld

5. juni 2013

Victoria2013

Foreløbig er vi gået over til Neutral herhjemme og alt lillepigens tøj og sengetøj er blevet vasket i dét. Går også ud fra vi fortsætter med Neutral efter hun er født

Skyllemiddel/eddike har vi aldrig brugt og tror heller ikke vi kommer til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.