Hvad for noget vaskepulver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.672 visninger
39 svar
6 synes godt om
5. juni 2013

mommy1991

Hej alle

NU skal jeg endelig snart i gang med at vaske min guldklumps tøj, så er bare nysgerrig - Hvad for noget vaskepulver bruger I til jeres små pus? Og bruger I skyllemiddel? Hænger I det til tørre eller bruger I tørretumbleren?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

MariaKyedDK

emmagirl skriver:

Hej alle

NU skal jeg endelig snart i gang med at vaske min guldklumps tøj, så er bare nysgerrig - Hvad for noget vaskepulver bruger I til jeres små pus? Og bruger I skyllemiddel? Hænger I det til tørre eller bruger I tørretumbleren?

Herhjemme bruger jeg Ariel vaskemiddel, og så en smule dunlet skyllemiddel har jeg altid brugt  

jeg tørre aldrig tøjet i tørretumpler, har to tørrestativer og de bliver flittigt brugt  

Anmeld

5. juni 2013

sulo

emmagirl skriver:

Hej alle

Der går lidt endnu inden jeg skal til det, men har aldrig været i tvivl om hvad jeg skulle bruge, udelukkende parfumefrit.

Har selv parfumeallergi og det får man kun af en ting så kunne aldrig i min vildeste fantasi finde på at udsætte mit barn for det samme.

Anmeld

5. juni 2013

Nessie

Jeg har brugt Neutral vaskemiddel og skyllemiddel i årevis. Vil gerne skåne os selv og miljøet mest muligt.

Når dét så er sagt, så har jeg altså tørretumblet alt baby/-børnetøj, og det er jo så ikke vildt skånsomt for miljøet 

Anmeld

5. juni 2013

Mama1304

MariaKyedDK skriver:

Herhjemme bruger jeg Ariel vaskemiddel, og så en smule dunlet skyllemiddel har jeg altid brugt  

jeg tørre aldrig tøjet i tørretumpler, har to tørrestativer og de bliver flittigt brugt  

Det samme her 

Anmeld

5. juni 2013

LilleChelle

Vi bruger vaskemiddel og skyllemiddel fra Lidl, det dufter så dejligt og tingene bliver rene

Anmeld

5. juni 2013

Troldemommi

Vi bruger ariel og så lidt skyllemiddel, og så er tur i tumbleren bagefter så det bliver dejlig blødt  Ville gerne bruge neutral men syntes ikke så godt om duften. 

Monica

Anmeld

5. juni 2013

Silas&Mille

Hej alle

Her bruger vi kun Neutral

Og bruger kun tørretumbler til klude, håndklæder, viskestykker og sengetøj.

Anmeld

5. juni 2013

mor88

emmagirl skriver:

Hej alle

Ariel til os voksne og Neutral til datteren  Bruger kun skyllemiddel, hvis det er højst nødvendigt.

Anmeld

5. juni 2013

L&V

Vi bruger neutral vaskemiddel ingen skyllemiddel.. Strømpebukser, bodyer (dog ik dyre mærker) og stofbleer kommer i tørretumbleren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.