Hvad for noget vaskepulver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2013

Albertsen92

Bruger ariel sensitive uden parfume nu, kan ikke klare tøjet stinker af parfume..
Og jeg bruger ikke skyllemiddel, men eddike
Og det hænger til tørre i den friske luft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

B&J

vi bruger neutral vaske middel og en grøn æble duft som skyldemiddel...

og vi putter alt det tøj der kan komme i tørretumbleren ryger der i tøjet bliver lækkert blødt, men ja farven falmer hurtigere men ja sådan er det jo bare...

nu er det endelig godt og vejr så ryger det uden for  

Anmeld

5. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

Vi bruger ikke vaskepulver, det gjorde vi engang men vi er skiftet over til flydende. Og det er neutral. :-)

Anmeld

5. juni 2013

Cbank

Jeg bruger flydende neutral (el. andet med svanemærke og astma allergi mærke på). Jeg bruger ikke skyllemiddel og hller ikke tørretumbler - da vi ikke har en 

Anmeld

5. juni 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

Hej alle

NU skal jeg endelig snart i gang med at vaske min guldklumps tøj, så er bare nysgerrig - Hvad for noget vaskepulver bruger I til jeres små pus? Og bruger I skyllemiddel? Hænger I det til tørre eller bruger I tørretumbleren?

Vi bruger neutral vaskepulver til både vores og Nicolines tøj og så bruger vi neutral skyllemiddel til hendes tøj (for at det forbliver blødt) og vi kommer alt hendes tøj i tørretumbleren, pånær tøj der er lavet af uld

Anmeld

5. juni 2013

Mink

emmagirl skriver:

Hej alle

NU skal jeg endelig snart i gang med at vaske min guldklumps tøj, så er bare nysgerrig - Hvad for noget vaskepulver bruger I til jeres små pus? Og bruger I skyllemiddel? Hænger I det til tørre eller bruger I tørretumbleren?

neutral - flydende vaskemiddel...  eller grøn balance - både vaskepulver og skyllemiddel .... og hans tøj kommer ikk i tørretumbler

Anmeld

5. juni 2013

Tip!

Neutral vaskepulver og eddike... Alt kommer ud og hænge her..

(hvis der er overbelægning af vasketøj, kommer håndklæder i tumbleren, så det er sjældent jeg bruger den.)

Anmeld

5. juni 2013

hekran

Bruger kun Neutral vaskepulver og intet skyllemiddel. Kan slet ikke klare duften af Ariel. Bryder mig ikke om, når børn dufter af vaskepulver. 

Kender I ikke det, at nogle hjem/børn dufter af familiens vaskepulver? Så synes jeg det er for meget, når man i forvejen anbefaler parfumefrit. Jeg er ikke allergiker, men er bare ikke parfumefan

Anmeld

5. juni 2013

JulieE

Altid Ânglamärk eller neutral vaskepulver og eddike istedet for skyllemiddel. Bruger ALDTIG skyllemiddel!!

Det er lidt forskelligt om jeg tørrer i tumbler eller på snor  Jeans og håndklæder kommer dog altid i tumbleren 

Anmeld

5. juni 2013

Bshizzle

Jeg bruger OMO flydende vaskemiddel.. 

Af den simple grund att det var på tilbud i Tyskland 

Bruger aldrig pulver...

men da børene var helt små, da brugte jeg KUN neutral vaskemiddel. 

Bruger aldrig min Tørretrumbler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.