Hæklet frugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

helle85

Lene Unik skriver:

Så har jeg fået taget billede af det jeg har lavet indtil nu.

Næste projekt er en appelsin, en rugbrød med salat og ost, et stykke melon, en hel banan.

hvor er det bare fint

har du nogen opskrift??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Lene Unik

helle85 skriver:

hvor er det bare fint

har du nogen opskrift??

Tusind tak.

Der er forskellige opskrifter på nettet, har set på dem samt de billeder der er, og så ellers forsøgt mig frem.

Anmeld

10. juni 2013

helle85

Lene Unik skriver:

Tusind tak.

Der er forskellige opskrifter på nettet, har set på dem samt de billeder der er, og så ellers forsøgt mig frem.

okay, jeg havde håbet der var en opskrift på det jeg er ikke så godt til at hækle uden opskrift

Anmeld

10. juni 2013

Lene Unik

helle85 skriver:

okay, jeg havde håbet der var en opskrift på det jeg er ikke så godt til at hækle uden opskrift

Det er der også. Jeg har bare ikke kun brugt opskriften, jeg har kun brugt det som inspiration. Prøv at søg på opskrift hæklet mad, så kommer der forskellige frem.

Anmeld

10. juni 2013

Ullaen

Hvor er det fint, det du laver!

Jeg kunne godt være interesseret i lidt blandet frugt, hvis du har tid og overskud til det engang

Anmeld

10. juni 2013

Lene Unik

Ullaen skriver:

Hvor er det fint, det du laver!

Jeg kunne godt være interesseret i lidt blandet frugt, hvis du har tid og overskud til det engang

Det har jeg bestemt. Når jeg har lidt mere færdig, så laver jeg et nyt emne hvor det er mere overskueligt hvad der er og til hvilke priser.

Anmeld

10. juni 2013

Maja_4000

Jeg er måske også interesseret

Anmeld

10. juni 2013

Lene Unik

Maja_4000 skriver:

Dejligt - som skrevet, så laver jeg lidt mere, og så skriver jeg her når jeg tager imod bestilling, hvis du skulle være interesseret på det tidspunkt.

Anmeld

10. juni 2013

Ullaen

Lene Unik skriver:

Det har jeg bestemt. Når jeg har lidt mere færdig, så laver jeg et nyt emne hvor det er mere overskueligt hvad der er og til hvilke priser.

Det lyder godt, det vil jeg glæde mig til 

Anmeld

12. juni 2013

Lene Unik

Maja_4000 skriver:

Så er jeg klar til at tage imod bestillinger, har lavet et nyt indlæg med billeder af det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.