Hæklet frugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

Lene Unik

AlberteSophie skriver:

Jeg skAl ikke bestemme din pris på det (: 

det er helt ok, glæder mig til at se dem 

Det føler jeg heller ikke du gør 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

AlberteSophie

Lene Unik skriver:

Det føler jeg heller ikke du gør 

Det var godt (:

Anmeld

6. juni 2013

Lene Unik

AlberteSophie skriver:

Det var godt (:

Det blev lige lidt kort i første omgang. Som skrevet, så føler jeg mig slet ikke presset - jeg skal nok sige fra. Prisen er fin for mig - også fordi det er et hyggeprojekt og så vil jeg gerne give en god pris herinde.

Jeg har fået lavet et nyt æble - en lille halv skrællet banan og er ved at lave en ny pære så den er ensfarvet. Laver lidt mere inden den kommer nye billeder.

Anmeld

6. juni 2013

Lene Unik

Loa skriver:

Tror prisen pr styk var mellem 30 og 40 kr, og måske kostede lidt af de helt små ting 25... Men tror det meste kostede 30 og 35 pr styk....

Lige et spørgsmål mere. De rugbrødsmadder du har købt, er det med løst pålæg, eller hvor det kan ligges på en bar rugbrød? Tænker at begge ting er en mulighed, og at der hvor pålæget er syet fast er måske det der er pænest, men at det er sjovest for barnet selv at kunne lave maden.

Anmeld

7. juni 2013

AlberteSophie

Lene Unik skriver:

Lige et spørgsmål mere. De rugbrødsmadder du har købt, er det med løst pålæg, eller hvor det kan ligges på en bar rugbrød? Tænker at begge ting er en mulighed, og at der hvor pålæget er syet fast er måske det der er pænest, men at det er sjovest for barnet selv at kunne lave maden.

Og så blander jeg mig (:

herhjemme ville jeg syntes det var sjovt hvis man evt kunne sy velko (staves) på, så kan selv kunne bestemme (:

og ellers har jeg kun mødt dem løst

Anmeld

7. juni 2013

Loa

Lene Unik skriver:

Dem jeg har sidder pålægget fast, men kan godt se idéen i at barnet selv kan lave madderne, så skal de nok bare være en smule større end dem jeg har, da jeg ellers tænker der er mulighed for pålægget bliver væk...

Anmeld

7. juni 2013

Lene Unik

AlberteSophie skriver:

Og så blander jeg mig (:

herhjemme ville jeg syntes det var sjovt hvis man evt kunne sy velko (staves) på, så kan selv kunne bestemme (:

og ellers har jeg kun mødt dem løst

Det har jeg også tænkt på, men ulempen er, at hvis velcroen sidder fast et forkert sted, så kan der trækkes tråde ud af garnet. Jeg prøver først at lave nogle madder med løst pålæg og se hvordan det bliver.

Anmeld

7. juni 2013

Lene Unik

Loa skriver:

Dem jeg har sidder pålægget fast, men kan godt se idéen i at barnet selv kan lave madderne, så skal de nok bare være en smule større end dem jeg har, da jeg ellers tænker der er mulighed for pålægget bliver væk...

Tak for svar - jeg kan godt se på de billeder på nettet at nogle af madderne må pålæget være fast på. Men det jeg i først omgang havde tænkt på var to stykke æg der er tykke og som er syet sammen, og det samme med f.eks. spegepølse og et stykke ost, det kunne måske godt bare være løst.

Anmeld

9. juni 2013

Lene Unik

Glæder mig til at vise billeder, har forskelligt der lige skal afsluttes, der kommer snarest billeder af: Æble, pære, gulerod, rugbrønd med æg, rugbrød med spegepølse og rugbrød med leverpostej og agurk. Skal lige have strikket en hue og hæftet ender.

Anmeld

10. juni 2013

Lene Unik

Så har jeg fået taget billede af det jeg har lavet indtil nu.

Næste projekt er en appelsin, en rugbrød med salat og ost, et stykke melon, en hel banan.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.