Hæklet frugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.580 visninger
40 svar
16 synes godt om
5. juni 2013

Lene Unik

Ih - har virkelig fået gang i hæklenålen. Denne gang har jeg eksperimenteret (på opfordring) med at hækle frugt. Jeg havde desværre ikke det rigtig fyld, så de er en smule uformelige, og pæren måtte lige have to farver, men ville lige vise første forsøg.

Beklager det ikke helt så gode billede, mobilen havde ikke så meget strøm.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

Lene Unik

Og det skulle være et æble, men faconen er som skrevet ikke helt så god pga fyldet.

Anmeld

5. juni 2013

Troldemommi

Lene Unik skriver:

Og det skulle være et æble, men faconen er som skrevet ikke helt så god pga fyldet.

De er flotte 

Anmeld

5. juni 2013

Lene Unik

Monica P skriver:

De er flotte 

Tusind tak. Som et første forsøg er de ok - så med lidt tilretning skal de nok blive rigtig gode.

Anmeld

5. juni 2013

AlberteSophie

Fedt!

hvor er de gode

glæder mig tiL at fylde hendes køkken op (:

Anmeld

5. juni 2013

Lene Unik

AlberteSophie skriver:

Fedt!

hvor er de gode

glæder mig tiL at fylde hendes køkken op (:

Godt at høre at du kan lide dem. De er hæklet i noget garn der er lidt tyndere end det i opskriften, så de er ikke så store, men synes de har en fin størrelse når det nu er til de helt små. De to her er forsøg, hvis du stadig er interesseret i dem, så laver jeg nye, og der bliver æblet lidt større så det bliver mere rundt. Jeg har fået fat i noget andet fyld, håber det bliver bedre med det. Skal jeg bare lave noget forskelligt, eller har du ønsker?

Anmeld

5. juni 2013

AlberteSophie

Lene Unik skriver:

Godt at høre at du kan lide dem. De er hæklet i noget garn der er lidt tyndere end det i opskriften, så de er ikke så store, men synes de har en fin størrelse når det nu er til de helt små. De to her er forsøg, hvis du stadig er interesseret i dem, så laver jeg nye, og der bliver æblet lidt større så det bliver mere rundt. Jeg har fået fat i noget andet fyld, håber det bliver bedre med det. Skal jeg bare lave noget forskelligt, eller har du ønsker?

Jeg vil gerne have lidt forskelligt(:

hvad kommer prisen til at blive? 

Anmeld

5. juni 2013

Lene Unik

AlberteSophie skriver:

Jeg vil gerne have lidt forskelligt(:

hvad kommer prisen til at blive? 

Ja, det er jo altid det med prisen. Må lige se hvad andre sælger det til - har du set efter det?

Anmeld

5. juni 2013

AlberteSophie

Lene Unik skriver:

Ja, det er jo altid det med prisen. Må lige se hvad andre sælger det til - har du set efter det?

Årh, en dame på dba sælger 1 for 20kr og 3 for 50kr

og håndmadder for 30kr stk

Anmeld

5. juni 2013

Lene Unik

AlberteSophie skriver:

Årh, en dame på dba sælger 1 for 20kr og 3 for 50kr

og håndmadder for 30kr stk

Tak for det - på trendsales er der er par stykker der sælger de dem for 40 kr og 3 for 100 både for frugt og håndmadder. Det synes jeg dog er dyrt.  Er lidt i tvivl om jeg synes 20 kr er for lidt. Jeg vender tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.