Hæklet frugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2013

AlberteSophie

Lene Unik skriver:

Tak for det - på trendsales er der er par stykker der sælger de dem for 40 kr og 3 for 100 både for frugt og håndmadder. Det synes jeg dog er dyrt.  Er lidt i tvivl om jeg synes 20 kr er for lidt. Jeg vender tilbage.

Helt i orden (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Lene Unik

AlberteSophie skriver:

Helt i orden (:

Jeg vil gerne sælge frugten for 20 kr, men ikke billigere end det. Jeg kan se at de er en smule mindre end dem jeg har set på trendsales, det er det almindelige bomuldsgarn jeg har hæklet dem i. Men synes de har en fin størrelse til de helt små børn.

Jeg skriver igen når jeg har de forskellige modeller klar.

Anmeld

6. juni 2013

Loa

Lene Unik skriver:

Jeg vil gerne sælge frugten for 20 kr, men ikke billigere end det. Jeg kan se at de er en smule mindre end dem jeg har set på trendsales, det er det almindelige bomuldsgarn jeg har hæklet dem i. Men synes de har en fin størrelse til de helt små børn.

Iiiiiih det skulle jeg lige have set tidligere, har købt for en formue frugt, grøntsager og håndmadder på dba og trendsales

Anmeld

6. juni 2013

Lene Unik

Loa skriver:

Iiiiiih det skulle jeg lige have set tidligere, har købt for en formue frugt, grøntsager og håndmadder på dba og trendsales

Det er først nu jeg er ved at gøre forsøg med at hækle frugt. Må jeg spørge hvad du har givet?

Anmeld

6. juni 2013

Lene Unik

Hvis andre er interesseret i at købe hæklet frugt og rugbrødsmadder, så skriv bare, der kommer løbende billeder.

Anmeld

6. juni 2013

Loa

Lene Unik skriver:

Det er først nu jeg er ved at gøre forsøg med at hækle frugt. Må jeg spørge hvad du har givet?

Årh kan ikke helt huske det, jeg købte nemlig en del

Både kager, frugt, grønt, madder og fra flere forskellige personer....

Men måske det bare blev så meget, fordi jeg købte så meget

Anmeld

6. juni 2013

Lene Unik

Loa skriver:

Årh kan ikke helt huske det, jeg købte nemlig en del

Både kager, frugt, grønt, madder og fra flere forskellige personer....

Men måske det bare blev så meget, fordi jeg købte så meget

Det er helt i orden, det var bare for at se hvordan prisniveauet er andre steder.

Anmeld

6. juni 2013

Loa

Lene Unik skriver:

Det er helt i orden, det var bare for at se hvordan prisniveauet er andre steder.

Tror prisen pr styk var mellem 30 og 40 kr, og måske kostede lidt af de helt små ting 25... Men tror det meste kostede 30 og 35 pr styk....

Anmeld

6. juni 2013

AlberteSophie

Lene Unik skriver:

Jeg skAl ikke bestemme din pris på det (: 

det er helt ok, glæder mig til at se dem 

Anmeld

6. juni 2013

Lene Unik

Loa skriver:

Tror prisen pr styk var mellem 30 og 40 kr, og måske kostede lidt af de helt små ting 25... Men tror det meste kostede 30 og 35 pr styk....

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.