Hvad skal i lave i dag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2013

Ploffer

Jeg har været på hospitalet med mine svigerforældre og nu sidder jeg og slapper af og venter på at jeg skal hente min mand når han har fri kl 14 så kører vi til min søster hvor vores børn og mine forældre er ungerne skal lege i haven og bade i deres nye pool og så har min søster lige ringet og sagt at de smider en lammekølle på grillen MUMS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

Mama1304

Janne T. skriver:

Intet Min kæreste har ikke fri, han får så fri en anden dag i stedet i næste uge. Men VS har lukket, så jeg er alene hjemme med begge børn, og da jeg er syg med influenzalignende symptomer, er vi møgkedelige og leger bare indenfor hele dagen

God bedring 

Anmeld

5. juni 2013

StudPsyk

Mama1304 skriver:

God bedring 

Tak

Anmeld

5. juni 2013

Frk. Himmelblå

Kia2013 skriver:

Ikke så frygtelig meget... kæresten har fri fra arbejde og jeg er jo på barsel (skal sættes igang med fødsel på mandag ), så tror bare vi skal have en rolig dag herhjemme sammen. Måske jeg sætter kæresten til at slå græs og støvsuge, for her trænger...

Og så vil jeg ha' lavet en liste over hvad vi har i fryseren at lave nem mad af, og overvejer også at gå i haven og klippe/skylle urter fra højbedet og ordne rabarber til at fryse også

Lyder bare hyggeligt. Elsker de der nusse-i-haven-ordne-småting-dage. Og så især, når der er sol på. 

Anmeld

5. juni 2013

Victoria2013

Frk. Himmelblå skriver:

Lyder bare hyggeligt. Elsker de der nusse-i-haven-ordne-småting-dage. Og så især, når der er sol på. 

Ja det er ganske hyggeligt - syntes dog det er lidt svært at komme op i omdrejninger i dag, men skal nok få det ordnet... på et eller andet tidspunkt, godt man ikke har travlt

Anmeld

5. juni 2013

Frk. Himmelblå

Kia2013 skriver:

Ja det er ganske hyggeligt - syntes dog det er lidt svært at komme op i omdrejninger i dag, men skal nok få det ordnet... på et eller andet tidspunkt, godt man ikke har travlt

Ja, men hør nu her, lige præcis du kan jo ikke blive ved med at udskyde opgaverne  Du har jo en deadline mandag, som nok nærmere er en life-line 

Anmeld

5. juni 2013

B&J

mig og daniel har fri.

så vi har bagt kage og handlet is til fryseren i Aldi og handlet ind til vi skal lave hjemmelavet pizza i aften og self skal den ene være med kebab som far elsker

wow hvor lyder det hele usundt,

men vi har også været ude og stå på rulleskøjter, vasket op lagt tøj sammen og støvsuget og været i bad

Anmeld

5. juni 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg skal rette 25 danske stile og forberede prøvespørgsmål til næste uges afgangsprøver i kristendomskundskab. Nogen, der vil bytte program? 

Anmeld

5. juni 2013

Muffin_girl

Munder skriver:

Jeg skal læse til eksamen

Det er strengt ! Jeg laver også lektier. Har bare mega svært ved at tage mig sammen 

Anmeld

5. juni 2013

Muffin_girl

Mor og meget mere skriver:

Jeg skal rette 25 danske stile og forberede prøvespørgsmål til næste uges afgangsprøver i kristendomskundskab. Nogen, der vil bytte program? 

MIG ! 

Jeg skal lave en 25 siders opgave færdig. Og lige nu sidder det langt ud af halsen

Så vil gerne rette dansk stile i stedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.