Hvad skal i lave i dag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2013

MissMaria

Sujan skriver:

Ved der har været flere indlæg omkringsædig fars dag...

Men tænker mere.. Hvad skal i lave på sådan en dag, hvor de fleste har fri???? Har butikker m.m ikke lukket?
Evt. Nogle der ved om der sker noget særligt omkring Vestsjælland... Vil gerne have en hyggedag hele familien... Men er lidt Tom for ideer

Lige nu hygger min søn og jeg hos mine forældre, ved 14 tiden skal vi på banegården og hente farmand Han har de sidste 11 dage været i Canada... Så vi glæder os til at få ham hjem.. Resten af dagen skal der rigtig hygges, også har vi også købt en lille gave til ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

Maja_4000

Vi skal hjem til mine forældre og lave snobrød

Anmeld

5. juni 2013

Papillon

Jeg holder pustepause i eksamensprojektet i dag

Har bagt koldhævede fuldkornsboller med græskarkerner her til morgen, kl. 10 har jeg tid til vask i kælderen og så er jeg igang med at hækle et får Jeg ville også gerne begynde at sy betræk til sofapuderne i dag og så har kæresten og jeg aftalt, at vi skal ned og træne senere, hvis han ikke kommer for sent hjem.

Jeg kunne også godt tænke mig at få lidt sol, men kan ikke få mig selv til at tage ud og sole alene  Nå, min hud vil nok takke mig ikke at komme afsted alligevel..

Anmeld

5. juni 2013

Clisolka

Her er det en afslapningsdag - Bella skal lige have sin middagslur, så skal vi ud og lege med hendes kammerater her i området, hvor vi bor 

Anmeld

5. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

vi skal i zoologisk have og derefter grille hos svigerforældrene.

Anmeld

5. juni 2013

NinaNymannMadsen

slappe af og nyde dagen,.
planen var at tage i svømmehallen når den åbner kl 14. men ved ikk om min den better sover på det tidspunkt eller ej. ellers tror jeg vi tager en tur på legepladsen senere.

Anmeld

5. juni 2013

isabellasmor

Sujan skriver:

Men tænker mere.. Hvad skal i lave på sådan en dag, hvor de fleste har fri???? Har butikker m.m ikke lukket?
Evt. Nogle der ved om der sker noget særligt omkring Vestsjælland... Vil gerne have en hyggedag hele familien... Men er lidt Tom for ideer

vi skal ned til min mor og far og spise til aften, og bestille maden til vores bryllup  

Isabella og jeg går ned til dem her snart og hygger, og imens skal manden klippe hæk med naboen 

Anmeld

5. juni 2013

Mama1304

Jamen jeg er "på" arbejde (er dagplejer). Det ene barn er så syg, men det andet barn kom. Men det blev en stille og rolig dag, da min mand havde fri fra arbejde så han ville tage vores søn ud at hygge 

Så pigen jeg passer og jeg hyggede bare alene 

Anmeld

5. juni 2013

Bshizzle

Dagen idag startede med kæresten stod op med begge børn.. Gav dem mad og tøj på. - og kom ind til trætte mig "Jeg tager begge børn med på arbejde Skat.." SUPER! 

Når de så kommer hjem igen så skal vi hjem til mine forældre og Grille og hygge  

Min plan er så bare at jeg smutter ned og køber noget lækkert til kæresten og min kære Far nu her.. 

Anmeld

5. juni 2013

StudPsyk

Sujan skriver:

Intet Min kæreste har ikke fri, han får så fri en anden dag i stedet i næste uge. Men VS har lukket, så jeg er alene hjemme med begge børn, og da jeg er syg med influenzalignende symptomer, er vi møgkedelige og leger bare indenfor hele dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.