Hvad skal i lave i dag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2013

Mother-love

Vi skal i skandinavisk dyrepark. (Zoo) det er første gang Isabella skal i zoologisk have så det glæder jeg mig til

Far får noget Webertilbehør samt noget værktøj og så får jeg lige Isabella til at lave en lille tegning også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

anynom

Vi skal til kønsscanning

Lige i år har vi valgt at "ignorere" fars dag, det er kun 14 dage siden jeg mistede min far, så den skal bare overståes :/

Anmeld

5. juni 2013

MorDk

Vi slapper af her i formiddag (Ungerne og jeg) Jeg skal lave lidt salat, som jeg skal have med senere når vi skal mødes med farmand ned i kanoklubben, hvor der grillaften. Det skal nok blive hygge. Nogle venner kommer forbi og så følges vi ad til klubben.

Farmand får sin fars dags gave af ungerne når vi kommer ned i klubben ♥ EN STOR FLASKE MED HANS YNDLINGSØL ♥

Anmeld

5. juni 2013

Francisca

Sujan skriver:

Ved der har været flere indlæg omkringsædig fars dag...

Men tænker mere.. Hvad skal i lave på sådan en dag, hvor de fleste har fri???? Har butikker m.m ikke lukket?
Evt. Nogle der ved om der sker noget særligt omkring Vestsjælland... Vil gerne have en hyggedag hele familien... Men er lidt Tom for ideer

Vi skal i zoo  

far er på arbejde ( desværre sådan er det når man er selvstændig ) men så tager farmor med istedet hehe

Anmeld

5. juni 2013

Holbæktrunten

Her har dagplejen lukkedag, men jeg går hjemme, så morgnen er startet med at bage et stort valbøddebrød som vi snasker i sammen med lidt frisk frugt. Farmand er taget på job. Havde han fri var vi taget i sommerland sj men det må blive i weekenden i stedet. Så planen for i dag er at hygge i haven, fylde vand i Noahs aquaplay vand dims og lade ham rende rundt i haven med måsen bar :0)

Anmeld

5. juni 2013

Enirt

Vi skal være sammen med min far og lillesøster og så tager vi ned til vandet og ser skulpture by the sea (bor i århus). Så har jeg lavet en picnic kurv vi tager med og så skal vi bare gå og hygge og nyde det gode vejr og se på hvad for nogle skulpturer der er fundet på til i år.

Af gave for han et krus hvor der står superfar og så liger det supermand, og så får han et billede af ham og vores søn

Anmeld

5. juni 2013

Munder

Jeg skal læse til eksamen

Anmeld

5. juni 2013

Rødhætte

Sujan skriver:

Ved der har været flere indlæg omkringsædig fars dag...

Men tænker mere.. Hvad skal i lave på sådan en dag, hvor de fleste har fri???? Har butikker m.m ikke lukket?
Evt. Nogle der ved om der sker noget særligt omkring Vestsjælland... Vil gerne have en hyggedag hele familien... Men er lidt Tom for ideer

Noget så spændende som at klippe hæk

Anmeld

5. juni 2013

Victoria2013

Ikke så frygtelig meget... kæresten har fri fra arbejde og jeg er jo på barsel (skal sættes igang med fødsel på mandag ), så tror bare vi skal have en rolig dag herhjemme sammen. Måske jeg sætter kæresten til at slå græs og støvsuge, for her trænger...

Og så vil jeg ha' lavet en liste over hvad vi har i fryseren at lave nem mad af, og overvejer også at gå i haven og klippe/skylle urter fra højbedet og ordne rabarber til at fryse også

Anmeld

5. juni 2013

Moma

Vi skal til stranden og fange krabber. Har farmor og farfar med, og så spiser vi frokost i restauranten, der ligger på den strand. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.