Hvad skal i lave i dag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.636 visninger
42 svar
6 synes godt om
5. juni 2013

Sujan

Ved der har været flere indlæg omkringsædig fars dag...

Men tænker mere.. Hvad skal i lave på sådan en dag, hvor de fleste har fri???? Har butikker m.m ikke lukket?
Evt. Nogle der ved om der sker noget særligt omkring Vestsjælland... Vil gerne have en hyggedag hele familien... Men er lidt Tom for ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

Albertsen92

Sujan skriver:

Men tænker mere.. Hvad skal i lave på sådan en dag, hvor de fleste har fri???? Har butikker m.m ikke lukket?
Evt. Nogle der ved om der sker noget særligt omkring Vestsjælland... Vil gerne have en hyggedag hele familien... Men er lidt Tom for ideer

Vi skal spise morgenmad hos min mor, mig og mine 2 søstre og min nevø
Resten af dagen nyde solen. Måske tager vi på stranden

Anmeld

5. juni 2013

aarhusmor

jeg skal til kiropraktor. Min søn får besøg og manden får en tegning af ham.
Jeg køber så ind til stegt flæsk og persillesovs, som er min mands yndlingsmad.

Anmeld

5. juni 2013

livhemdrup

Ungerne og jeg skal bare hygge. Ikke lave noget specielt bare nyde at ungerne har fri i dag. Indtil videre sover de tre store det kun lillebror på 4 måneder som er stået op. Så jeg går og nuser lidt med lidt oprydning. 

Anmeld

5. juni 2013

Solstrålebørn

Sujan skriver:

Jeg skal i skole...  

Anmeld

5. juni 2013

TbCp

Vi har startet morgenen med nybagte boller og en lille gave.
Min mand skal arbejde indtil frokost, men derefter tror jeg vi kører en tur...
Måske til Kerteminde og få en is, eller måske finder vi en bunker et sted, som vi kan tage ud og kigg på - min mand er betontosse og det er jo trods alt fars dag

Anmeld

5. juni 2013

Sujan

Lyder alt sammen hyggeligt.. Tror måske også bare vi skal have en hygge have dag... Ren afslapningen og gå og ordne lidt:-)

Anmeld

5. juni 2013

katrine26

Vis sønnen er feberfri så skal vi over i mormors og morfars have og bade, eller ingenting for dog besøg af min søster så bare ren afslapningen og hygge. Katrine26.

Anmeld

5. juni 2013

DianaRJS

Sujan skriver:

her skal den kommende far arbejde så bliver vidst også bare aftensmaden der bliver lidt bedre end normalt

Anmeld

5. juni 2013

(august)

Vi skal arbejde og børnene skal i institution så en helt alm dag for os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.