Anonym skriver:
Nu prøver jeg at svare allle på engang.
Det er både manden og mig, som er trætte af, at besøge hende. Hendes anden søn ovs. Så det er ikke kun os! Så kan ikke se det er er mig, som der er noget galt med.
Selv vores søn på 4år, synes det er kedeligt at besøge sin farrmor. Min svigermor laver ikke noget derfor sker der ikke noget i hendes liv, ud over hunde og facebook. Derfor er det det sammen vi hører vi på når vi besøger hende.
Når vores søn ikke synes det er sjov at besøge farmor når hun brokker sig over familien, fordi hun har læst noget på facebook, imens han hører på det. Det er ikke okay, for han bliver ked af det! Og så skal vi som forældre sidde i bilen og høre på, at han bliver ked af det!
Derfor er det et problem at besøge!
OBS! Dette er skrevet med et smil over hele femøren
Af alle de problemer der kan være med svigerfamilie, synes jeg godt nok det er småting, du brokker dig over.
Hvis der ikke sker så meget, er der naturligvis ikke meget at fortælle. Hvad med, om I tog nogle oplevelser med hende(for dem må hun vel godt tale om efterfølgende, ik?) og giver hende noget livsindhold, så du/I undgår at sidde på div. fora og klage over det?
Og hvorfor skal HUN ændre sig, men ikke du? Hvis der er problemer i en relation til en anden, skal man altd starte med at se på, hvordan man kan ændre sin måde at omgås den anden på.
Jeg synes ærligt talt, din/jeres holdning er smålig, overfladisk og virkelig tarvelig. Tænk på, hvis hun eller en anden sad og gabte på forhånd, inden de skulle se dig. Måske er du selv et støvet menneske, som keder andre - måske med indlæg på fora? 
- selvfølgelig sagt i god tone og med et smil på læben
Anmeld