besøg familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Ja jeg har et rigtig godt råd til dig: TAG DIG SAMMEN!
hundene er hendes liv og hun lyder som en ensom dame. Håber ikke hun mærker din modvilje. Får helt ondt af hende og af din mand du har placeret lige i midten

Synes ikke du skal skrive til mig, at jeg skal tag mig sammen, og slet ikke med store bogstave.

Så meget er hunden heller ikke hendes liv. Da hun bruger 80% af hendes tid på face, og spil på face.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja det har du ret i, at hendes hunde er hendes liv . Derfor er der stadig ikke nogen grund til at fortælle det sammen, hver gang.

Vi har prøvet at snakke om andet. Men der går 10min så kommer hun tilbage til det sammen.

Derfor bliver jeg mugge når jeg er derhjemme.

jamen det er jo hendes liv der for snakker hun om det tror virkelig hun er meget ensom...

som jeg skrev tag på tur med hende begynde at snakke om en masse andet og prøv at vist lidt ej hvor spænde de mødt den og den hund, næste gang prøv at huske lidt har dine hunde mødt den og den hund igen, så tror jeg måske hun også vil lytte mere til jeres

Anmeld

3. juni 2013

TNBC

Anonym skriver:

LiødømmenfJeg  er så træt af svigermor, at jeg slet ikke har lyst til at besøge hende. Bare det vi sidder hos hende, kigger jeg hele tiden på uret, og tænker på "skal vi ikke snart hjem igen"!. Når der andre på besøg fra familiene, så er det helt fint at være der, for så kan jeg snakke med dem, men elleres ikke.

Hver gang vi kommer derhjem, skal vi hører på det sammen hele tiden, selvom det var noget vi hørte på sidste gang vi var der. Og jeg bliver så sur, for det sker hver gang vi er der.

Så skal vi hører på hvad andre skriver på face, om vi har set/læst det. Jeg er pænt ligeglad, da vi er venner med dem dem alle, som hun snakker om. Hun vil da bare gerne lige høre vores mening.
Hun har 2 hunde, og de er rigtig søde - men vi skal hele tiden høre på, hvad de laver, og hvor hun går tur henne, og alle de andre hunde hun møder, når hun er ude og gå. Vi kender dem ikke, da vi  selv bor i byen, derfor kan vi ikke se nogen grund til hvorfor vi skal høre om det. Det sammen møg hører vi på hver gang.

Manden kan ikke lide at sige noget til hans mor, da han ikke vil såre hende, og det har jeg fuld forståelse for.
Har I nogle gode råd til hvordan jeg kan få lysten tilbage!? Og til hvordan vi kan sige tingene på en pæn måde, så hun ikke bliver ked af det!?

Lidt dømmende måske. Hvis i er trætte af at høre det Samme, må i da komme på banen med nogle emner/historier.
Hendes er hendes liv, ligesom andres er børn. Man snakker om sin hverdag, det der betyder meget for en.
Spørg ind til ting.
Når hun siger noget i ved, så smil og siger: ja det ved vi, men hvad med..

Det er super let at sidde og brokke. Min far fortæller mig også mig de samme ting og jeg siger, ja det kan jeg godt huske.
Man skal gøre tingene positive.

Anmeld

3. juni 2013

TNBC

Anonym skriver:

LiødømmenfJeg  er så træt af svigermor, at jeg slet ikke har lyst til at besøge hende. Bare det vi sidder hos hende, kigger jeg hele tiden på uret, og tænker på "skal vi ikke snart hjem igen"!. Når der andre på besøg fra familiene, så er det helt fint at være der, for så kan jeg snakke med dem, men elleres ikke.

Hver gang vi kommer derhjem, skal vi hører på det sammen hele tiden, selvom det var noget vi hørte på sidste gang vi var der. Og jeg bliver så sur, for det sker hver gang vi er der.

Så skal vi hører på hvad andre skriver på face, om vi har set/læst det. Jeg er pænt ligeglad, da vi er venner med dem dem alle, som hun snakker om. Hun vil da bare gerne lige høre vores mening.
Hun har 2 hunde, og de er rigtig søde - men vi skal hele tiden høre på, hvad de laver, og hvor hun går tur henne, og alle de andre hunde hun møder, når hun er ude og gå. Vi kender dem ikke, da vi  selv bor i byen, derfor kan vi ikke se nogen grund til hvorfor vi skal høre om det. Det sammen møg hører vi på hver gang.

Manden kan ikke lide at sige noget til hans mor, da han ikke vil såre hende, og det har jeg fuld forståelse for.
Har I nogle gode råd til hvordan jeg kan få lysten tilbage!? Og til hvordan vi kan sige tingene på en pæn måde, så hun ikke bliver ked af det!?

Lidt dømmende måske. Hvis i er trætte af at høre det Samme, må i da komme på banen med nogle emner/historier.
Hendes er hendes liv, ligesom andres er børn. Man snakker om sin hverdag, det der betyder meget for en.
Spørg ind til ting.
Når hun siger noget i ved, så smil og siger: ja det ved vi, men hvad med..

Det er super let at sidde og brokke. Min far fortæller mig også mig de samme ting og jeg siger, ja det kan jeg godt huske.
Man skal gøre tingene positive.

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Hvad med selv at starte en samtale?!?

Vi har prøvet at snakket om noget andet - men vi kommer hele tiden tilbage på hunde eller face. Hendes anden søn . Vi har hørt det hele før.

Anmeld

3. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg  er så træt af svigermor, at jeg slet ikke har lyst til at besøge hende. Bare det vi sidder hos hende, kigger jeg hele tiden på uret, og tænker på "skal vi ikke snart hjem igen"!. Når der andre på besøg fra familiene, så er det helt fint at være der, for så kan jeg snakke med dem, men elleres ikke.

Kan overhovedet ikke se hvad din svigermor gør forkert Tror mere det er dig, der må ændre din indstilling og blive voksen. 

Anmeld

3. juni 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Hvad tager du selv initiativ til at tale med hende om? Fortæller du hende om interessante ting fra dit eget liv, eller sidder du bare og keder dig uden at byde ind med noget? 

Ingen kan forlange, at I finder hinandens liv og interesser spændende, men det er jo ikke af ond vilje, hun keder dig, og det er i hvert fald ikke noget at blive vred over. Få det bedste ud af det - du kan under ingen omstændigheder forlange, at hun skal blive et mere spændende menneske i dine øjne, og jeg synes, det er groft af dig, at du beklager dig til din mand. Det er hans mor, du kritiserer! 

Tænk, hvis nogen sagde om dig, at du var røvkedelig og uinteressant at høre på, når du forsøgte at holde en samtale kørende. 

Anmeld

3. juni 2013

dorthemus

Anonym skriver:

Synes ikke du skal skrive til mig, at jeg skal tag mig sammen, og slet ikke med store bogstave.

Så meget er hunden heller ikke hendes liv. Da hun bruger 80% af hendes tid på face, og spil på face.

Du spørger og jeg svarer..og jeg forholder mig kun til det du selv skriver Og jeg mener, at du skal tage dig sammen. Også med store bogstaver

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Du spørger og jeg svarer..og jeg forholder mig kun til det du selv skriver Og jeg mener, at du skal tage dig sammen. Også med store bogstaver

Når du ikke kender mig, skal du bestem ikke dømme mig!
Og når folk skriver herinde, skal med svare pænt. Plus med skal svare folk, som man selv vil have andre skal svare en.

Jeg er er en person som har lært hjemmefra at man svare med et smil, og med respekt til andre mennesker!

Så vær sød at stoppe med at kommetare, hvis du ikke kan det

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Kan overhovedet ikke se hvad din svigermor gør forkert Tror mere det er dig, der må ændre din indstilling og blive voksen. 

Det er din mening , og min mening er noget.

Jeg er den tybe, som ikke har lyst til at høre på det sammen hele tiden. Men elsker at høre om nye ting

Og nye ting kommer hun ikke med, derfor bliver jeg træt i mit hoved når vi høre på de sammen ting. Desværre er jeg sån, og jeg laver mig ikke om, og det gør manden heller ikke.
Vi er begge to trætte af hendes snak, om facebook!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.