Falder jeres barn i søvn selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2013

effie

Chevro skriver:

Min søn er et år om nogle dage - men han har lige haft en periode med det! SÅ irriterende! Men de første dage gjorde jeg det samme. Men så fik han 5-10 min af gangen at græde i, monster hysterisk. Hvor jeg så gik op og gav ham lidt vand og sutten. Uden at snakke, og gik så igen.

Efter at have været deroppe et par gange, med længere tid imellem - hvor han stadig græder når jeg går - fandt han ud af at det hjalp ikke. Så nu, efter 10 dage - er han overhovedet ikke sådan længere :-)

Det er for at prøve en af (: Det er jo meget hyggeligere når man bare er der. Men sådan er det ikke her!

det var da dejligt du fik knækket dit barn og han lærte at mor ikke gider ham efter kl sengetid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

MorDk

Min søn falder i søvn i løbet af 5-10 minutter og vi ligger sammen med ham til han sover. Det har vi det alle fint med. Han skal nok lærer at falde i søvn selv. Det bliver bare ikke nu. Vi nyder alle den lille stund hvor vi ligger tæt, nussser og synger til han sover. Men det kan være hårdt hvis han ik lige gider og sove og jeg f.eks er alene med ungerne. Så ville jeg ønske han kune falde i søvn selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.