Anonym skriver:
Jeg er godt klar over at jeg skulle have tænkt over alle disse ting inden jeg fik barn med ham, og det synes jeg også jeg gjorde, men når man er så meget imod abort som jeg er er det altså svært at vælge et barn fra trods problemer i forholdet, og nu var det jo ikke planlagt
Og man håber vel altid for det bedste og det gør jeg stadig spørgsmålet er om jeg kan holde ud at leve i det uden at bygge under, har ellers en stærk psyke der har aldrig været noget, men kan mærke jeg skal til at passe på. Skal også tænke på vores søn har ikke lyst til han skal opleve sin far på den måde, da han var i "psykose" og smadrede hele lejligheden lå vores søn og sov, og jeg takker Gud for at han ikke vågnede sikke et mareridt det ville være,. Kæresten truede med både at begå selvmord samt slå mig ihjel han var virkelig langt ude og slet ikke sig selv, var så tæt på at ringe til politiet men fik fat i hans stedfar Samt nogle af hans kammerater der ligesom kunne få styr på det hele.
Nu kan jeg ikke huske om det var dig jeg skrev det til men har overvejet at vi flytter hver til sit men stadig er kærester og så hvis det bliver bedre med hans temperament så igen flytte sammen senere hen, men er bare bange for han vil føle jeg ikke støtter ham
jeg snakkede om det samme med min ex, og han stejlede. til sidst fik jeg bare nok og så gik jeg fra ham i stedet.
min nuværende kæreste (faren til min datter) og jeg er ved at flytte fra hinanden, men stadig være kærester. Vi deler alt op i "mit" og "dit" og mens han bliver her på Bornholm, flytter jeg så til Sjælland.
Det er primært pga uddannelse godt nok, for han er på vej til at få en elevplads herovre, og jeg er ved at blive skør over ikke at lave noget. og min drømmeuddannelse han kun tages på Sjælland.
men det er også fordi vi går hinanden på nerverne efter at have været sammen næsten 24/7 siden starten af vores forhold (gik på samme skole, samme klasse, flyttede sammen nærmest fra dag et, var på barsel sammen osv), vi har bare begge brug for et pusterum.
Vi ved så at vi VIL hinanden, vi stoler på hinanden og tror på vi kommer stærkere ud efter at have boet fra hinanden.
Held og lykke med beslutningerne 
Anmeld