Ja jeg overvejer virkelig at gå fra min kæreste, vi har et barn på 10 måneder, som ikke var planlagt men kunne ikke få mig selv til at få en abort. Vi har nu været sammen i 3 år
Han har et temperament jeg har meget svært at leve med, men på den anden side elsker jeg ham også højt!!
Ang. Hans temperament kan han simpelthen blive SÅ sur over hvertfald for mig små ting i hverdagen, og når han først har fundet en ting, jamen så er det bare det hele der er galt og han tramper rundt smækker med dørene rykker hårdt til stolene, hvis han går ud kan han finde på at kaste med havemøblerne, alt dette kan blive udløst af så lille en ting hvis jeg ikke har fået tømt skraldespanden inden den blev for fuld, ikke lige har fået tømt vasken for fx kartoffelskræl og jeg så prøver at komme med en forklaring på hvorfor jeg ikke lige har fået det gjort. Han synes det er møg træls jeg altid kommer med undskyldningerfor hvorfor jeg ikke lige har fået det gjort og jeg ikke bare kan se jeg skulle gøre det med det samme, ja det er altså ikke altid nemt når man står alene hjemme med en søn der er sulten , så må den kartoffelskræl eller skraldespand sgu vente! Det kan også udløses af hvis ikke det tøj han havde sat sig i hovedet at skulle have på, ikke er blevet vasket

han har smadret flere telefoner og computere fordi de ikke lige ville som ham
Jeg kan ikke rigtig finde ud af om han er syg, har 3 gange den tid vi har været sammen oplevet ham værende noget lignende psykotisk men synes også det er et meget hårdt ord at bruge, men oplever ham slet ikke værende sig selv, hvor han har smadret døre i vores bolig, en enkelt gang var det hele lejligheden der fik tur, ja stort set alt blev smadret, fjernsyn, reol, computer, stellet til barnevognen osv han var absolut ikke den kæreste jeg ellers kender der trods hans temperament
Jeg kan bare mærke alle de ting der er sket i vores forhold + han bliver sur stort set hver eneste dag er begyndt at påvirke mig meget og få mig til at tænke på om det er det her liv jeg ønsker.
Når det så er sagt elsker jeg ham jo og nyder hans kærlighed og selskab når det er godt, men ja kærlighed gør blind og jeg tror måske jeg er ved at få åbnet mine øjne
Ved ikke hvad jeg ville, måske bare ud med det
Undskylder det blev lidt langt og rodet med manglende punktum samt komma, men skriver fra iPad og orker ikke at tjekke den lange smøre igennem