Maja84 skriver:
Ja det er jo det. Ved min læge ringer man selv ind og bestiller tid ved sekretærerne da lægen kun tager sig af det lægeligt, så er det ikke akut ifølge lægen, hvor man får en af de akutte tider samme dag, ringer man selv når telefontiden direkte ind til lægerne er slut og beder om en tid ved den læge man ønsker
måske det er forskelligt men synes det er fint lægen har patient tiden og ikke skal snakke kalendertider og hvad der passer bedst ind, som sekretærerne jo sagtens kan klare, og hive den førstkommende tid der er ledig 
Jeg har altid haft begge muligheder, kan ringe i den åbne tid, mellem 8-9 og snakke med lægen, og har lægen fundet det "ikke akut" så har hun givet mig en tid som passede til det der nu skulle laves. Da jeg feks skulle have fjernet 2 modersmærker, var det egen læge jeg snakkede med, fordi der skulle sættes tid af til at fjerne dem, men det var ikke muligt samme dag, hvilket også er iorden.
Har også op til flere gange kunne ringe efter lægetid, og snakket med sekretæren og få en tid samme dag. Det er klart forskelligt fra læge, til læge
Anmeld