modermærkekræft!!!! ringede til lægen idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Ja det er ikke en særlig pæn behandling det vil jeg give dig ret i. Synes han skal tage til akut-tiden i morgen og få det set efter og dernæst bør han nok overveje at få en ny læge der tager sine patienters bekymringer lidt mere alvorligt.

sidder vi faktisk lige og tale om nu tror vi tager resten af familien med i skiftet.. er vildt utilfreds.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

sidder vi faktisk lige og tale om nu tror vi tager resten af familien med i skiftet.. er vildt utilfreds.

Ja, hvis i alle har læge samme sted så er det nok bedst at finde en ny til jer alle. Nu ved i jo også hvordan denne læge vælger at behandle sine patienter, så skulle der komme noget en anden gang så er i ikke sikre på at komme til, trods stor bekymring.

Anmeld

28. maj 2013

Vial

Mon ilkke I har talt forbi hinanden.

I dag er det kun meget meget akuttilfælde, der kan komme til lægen pga fagligt møde på Fyn for alle praktiserende læger.

Derfor har lægen nok ment, at så længe der ikke var feber (læs: infektion med risiko for blodforgiftning), så kan det vente til onsdag.

Ring igen i morgen og bed om en tid. Det skal I selvfølgelig have.

Min mor har haft det. Da lægen må det - en fredag kl 14 - så ringede hun straks rundt til huslæger og fik en tid til min mor med det samme.

Nogle dage senere lå der indkaldelse til operation på hospitalet. Det havde prøven fra hudlægen vist kræft.

Hun er helbredt i dag.

Anmeld

28. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

I dag er der uden tvivl stress på hos de få praktiserende læger, der har åbent - de skal jo dække for det store flertal, der er til stormøde i Odense. Mon ikke, det har spillet ind? 

Anmeld

28. maj 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

I dag er der uden tvivl stress på hos de få praktiserende læger, der har åbent - de skal jo dække for det store flertal, der er til stormøde i Odense. Mon ikke, det har spillet ind? 

jo det kan da godt være... syntes bare ikke det er rimeligt at vi er så bekymret, det tager jo kun 5 min.. og kan jo være det er alvorligt.. håber ikke, men kan jo være.

Anmeld

28. maj 2013

KittyCatta

jo det kan da godt være... syntes bare ikke det er rimeligt at vi er så bekymret, det tager jo kun 5 min.. og kan jo være det er alvorligt.. håber ikke, men kan jo være.

Uanset hvad får du altså ikke en akuttid til det. Jeg fik fjernet et modermærke i februar, og der var der to ugers ventetid, da det ikke ses som akut. Og det er helt normalt.

Anmeld

28. maj 2013

ano14316

Anonym skriver:

Skrev igår at min kæreste pludselig havde fået et modermærke, et kæmpe stort et (målt det til 1 cm i diameter).. det er blevet helt sort/brunt, så ringer vi til lægen for at komme til akut.

Men får beskeden, så længe han ikke har feber, er det ikke noget vi skal bekymre os om!!!!!

Men gør jeg sku alligevel, de ville ikke engang se ham!

er det mig der er pylleret?

måske har andre skrvet det, men idag er der stormøde for læger, og derfor er det kun akutsygdom der kommer til, og det lyder da umiddelbart godt som noget der kan vente til i morgen hvor lægerne skulle være tilbage på pinden...

Anmeld

28. maj 2013

ano14316

Anonym skriver:

Men at i er bekymret er jo ikke en grund til at i skal ind akut på sådan en dag som idag. Betragt det som at idag er det de samme der kommer til i praksisen som det ville være til lægevagten om aftenen. og hvis det var så akut, så skulle i jko have ringet til lægevagten i går kan man sige... 

jeg hå¨ber for alt i verden at jeres bekymringer er spilte, rigtig god bedring med ham.

Anmeld

28. maj 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Skrev igår at min kæreste pludselig havde fået et modermærke, et kæmpe stort et (målt det til 1 cm i diameter).. det er blevet helt sort/brunt, så ringer vi til lægen for at komme til akut.

Men får beskeden, så længe han ikke har feber, er det ikke noget vi skal bekymre os om!!!!!

Men gør jeg sku alligevel, de ville ikke engang se ham!

er det mig der er pylleret?

det er ikke farligt og ikke akut har selv haft det, og det eneste de kan gøre er at fjerne det og så tage en prøve.. så det er ikke en haste sag

Anmeld

28. maj 2013

Anonym trådstarter

KittyCatta skriver:

Uanset hvad får du altså ikke en akuttid til det. Jeg fik fjernet et modermærke i februar, og der var der to ugers ventetid, da det ikke ses som akut. Og det er helt normalt.

ville nok mene det er akut, når der er kommet så stort et modermærke, som bliver sort inden for kun 14 dage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.