Mave & lår - Hjælp til træning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

Maja88

Maja88 skriver:

squaths....

lig på alle 4.. det ene ben i 90 grader.. fleks foden og løft mod loftet

en tæppeflis eller ksrklud på etglat gulv.. så stille du den ene fod på den.. så køre du ellers ud og trækker tilbage mens du gir dig selv modstand.. du skal ikke køreså langt ud at kroppen hælder.. de skal kunne stå og kigge ligeud og kroppen frem ad rettet... du kan også køre lunges med den teknik.. og køre frem.... giver det mening??? et ben af gangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Miss-86

La´chrissen skriver:

Det med de mange maveøvelser sikkert ok hvis man er tynd i forvejen.

Men hvis du virkelig er ude i at træneaven godt flad. Så skal du træne ti g mave træning 2-3 gange om ugen. Alt efter hvor meget du træner.

Jeg træner bla en hvor jeg hiver mig op som i Chin ups ( så håndryggen vender væk fra dig) og hænger der i bukket arm. Og så eller løfter strakte ben op til mindst vandret. Den giver super godt.

Mit ben program er således:

2 gange om ugen: 4*Squats, 4*pistols 4*sumo dødløft 4*walking lunges
4*læg.
Og det en de dage jeg træner mave også. Jeg laver ca 5 forskellige øvelser til maven *4.
Så har Jeg en dag med ryg hvor jeg træner 4*dødløft, 4*Chin ups og en masse andre øvelser.
Men dem fra ryggen fanger du også maven i og det sammt gælder fx squat mm. Men prøv at finde de forskellige øvelser på Youtube så du kan se hvordan de skal udføres

Altså jeg har ikke tynd mave - Ville gerne tabe mig på maven - Skal jeg så ikke lave mavebøjninger?
Jeg træner omkring 5 gange om ugen!

Ja, god ide, må ind på Youtube og kigge

Anmeld

26. maj 2013

morethanperfect

Miss-86 skriver:

Okay, så kan jeg bare gå igang med maveøvelser HVER dag

Hihi, nej det tror jeg gerne du ikke gør

Ja .. Mine muskler slappede af om natten  

Anmeld

26. maj 2013

Maja88

Miss-86 skriver:

Ja, dem tror jeg at jeg har set

bare husk.. 90 grader ikke mere.. knæene bag skosnuden.. hænderne ned langs siden.. ikke hvilende på låret...

mangler du maveøvelser også

Anmeld

26. maj 2013

La´chrissen

Miss-86 skriver:

cardi

Altså jeg har ikke tynd mave - Ville gerne tabe mig på maven - Skal jeg så ikke lave mavebøjninger?
Jeg træner omkring 5 gange om ugen!

Ja, god ide, må ind på Youtube og kigge

Jo cardio for at tabe dig og tunge maveøvelser enten hvor du har noget vægt på eller som hvor du bruger din egen vægt som i den hvor jeg hiver mig op og hænger.

Men hvis du søger de øvelser så får du rigtig styr på benene. Men det skal selvfølgelig være tungt og hårdt

Anmeld

26. maj 2013

Miss-86

Maja88 skriver:

bare husk.. 90 grader ikke mere.. knæene bag skosnuden.. hænderne ned langs siden.. ikke hvilende på låret...

mangler du maveøvelser også

Ja, faktisk også maveøvelser..

Men måske spør jeg dumt - Men jeg ville gerne tabe mig på maven, gør jeg det ved maveøvelser, eller opbygger jeg bare muskler inde bag fedtet?
(Ved ikke om du forstår mit spørgsmål?)

Anmeld

26. maj 2013

Miss-86

morethanperfect skriver:

Ja .. Mine muskler slappede af om natten  

Ja, det gør mine også

Anmeld

26. maj 2013

Maja88

Miss-86 skriver:

Men måske spør jeg dumt - Men jeg ville gerne tabe mig på maven, gør jeg det ved maveøvelser, eller opbygger jeg bare muskler inde bag fedtet?

altså maveøvelser vil jo stramme op..mn det er vigtigt at træne core..maven.. de skrå og ryggen..

men hvis man gerne vil tabe sig er cardio jo også en del af det

Anmeld

26. maj 2013

Maja88

Miss-86 skriver:

altså maveøvelser vil jo stramme op..mn det er vigtigt at træne core..maven.. de skrå og ryggen..

men hvis man gerne vil tabe sig er cardio jo også en del af det

Anmeld

26. maj 2013

La´chrissen

http://news.bodylab.dk/artikler/592-flad-mave-sada n-far-du-sixpack

Prøv at se den her. De har også mange andre gode råd mm. Du kan finde stort set alt der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.