Anonym skriver:
Du skulle vel ikke ha den gyldne strategi som bare VIRKER? Hehe
han er en meget aktiv dreng der er sindssygt svær at køre træt.. jeg tror hvis vi skulle putte ham hvor han var sådan virkelig træt nok skulle vi vente til 21 men det er jo bare ALT for sent for så lille en dreng når han også skal op om morgenen igen! eller egentlig tror jeg at han er træt nok men han elsker at opleve, lege og være i gang så han vil bare ikke acceptere at lukke af for natten. heldigvis er han nem at få til at sove middagslur
Hehe sådan én har jeg også

mit bedste råd er at I bestemmer jer for at NU skal det være og så viser i med krop og stemme at det er sådan det er...lyder det ikke nemt?

jeg har prøvet lidt af hvert med min datter men det er SÅ vigtigt at signalere at I har helt styr på situationen og ikke vakler i troen på at det er det rigtige i gør. Det kan godt tage nogle dage for ham at forstå at mor og far mener det alvorligt og han vil sikkert skrige og protestere men det er bare heeeeeelt ok

det skal nok blive bedre.
en anden ting er at vi nogle gange mistolker meget energi med at de så ikke er trætte. Han kan meget vel være overtræt så put ham tidligere. ..gerne med 15 min tidligere hver aften over nogle dage så det blir en gradvis tilvænning for ham. Et barn i hans alder skal helst i seng mellem 19 og 20 så de lægger deres primære søvn om natten
Anmeld