Solcreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

Mussen2

Baagøe skriver:

Ok. Tak for svar De foregående år har jeg heldigvis ikke haft problemer i Bulgarien og på Mallorca. Den du nævner kender jeg ikke. Mener du Vichy? Den har jeg nemlig set på tilbud på Apoteket til 3 for 2's pris... Tror måske også jeg vælger faktor 50 til den første uge og så kan jeg smøre med 30 sidste uge, når hun har fået lidt farve. Desuden har hun svømmedragter med UV50 beskyttelse.

Ja nemlig vichy god tur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Mussen2

Baagøe skriver:

Lyder godt! Har nemlig overvejet Vichy, men har ingen erfaring med den. Hvad med indholdsstoffer? Er den fri for parfume, farve og andre hormonforstyrrende stoffer?

Den er uden alt "skidtet" - og klart den bedste solcreme jeg har prøvet, og synes jeg har prøvet en del
Den er virkelig nem at smøre ud, fedter slet ikke og lugter ok ( synes nogle uparfumerede cremer lugter grimt)

Kan anbefales

Anmeld

30. maj 2013

kekp

Baagøe skriver:

Lyder godt! Har nemlig overvejet Vichy, men har ingen erfaring med den. Hvad med indholdsstoffer? Er den fri for parfume, farve og andre hormonforstyrrende stoffer?

Der er ingen parfume eller parabener i. Og den er testet på sensitiv hud. 

Super lækker solcreme 

Anmeld

30. maj 2013

kekp

Baagøe skriver:

Og ja som tidligere nævnt kan man i øjeblikket købe 3 vichy solcreme for 2 stk's pris på apoteket 

Anmeld

30. maj 2013

Moma

Vi har altid brugt matas solcreme faktor 30, når vi har været sydpå. I år prøver vi Apotekets P20 (kan også købes i Matas) solcreme. Det skulle være et vidundermiddel. Man skal kun smøre ind én gang om dagen, og så holder det selv, når man har været ude og bade. 

Har fået det anbefalet af flere. 

Anmeld

30. maj 2013

gonefishing

Baagøe skriver:

Hvilken slags solcreme på spray bruger I i år til jeres tumlinge? Er i tvivl om faktor 30 er nok til Egyptens sol Vi har rejst til Bulgarien eller Mallorca hver sommer siden Laura blev født i 2009 og har altid brugt Derma faktor 30 på spray og den var virket  fint, men nu er jeg kommet i tvivl om solen er stærkere i Egypten. 

Faktor 30 beskytter 98pct mens 50 beskytter 100pct mod både UVA og B. Ifølge min matas altså

Anmeld

30. maj 2013

Nemesis

bruger helst p20...det er så nemt og så fedt at det kun er en påsmøring. Skal det være creme bruger jeg la Roche Possay..begge ungerne reagerer hurtigt på cremer men denne kan de tåle.

Er vi så ude hvor solen er helt vild skarp..fx thailand eller Bali så kan jeg godt bruge begge dele.

Anmeld

31. maj 2013

Pige2009

Nemesis skriver:

bruger helst p20...det er så nemt og så fedt at det kun er en påsmøring. Skal det være creme bruger jeg la Roche Possay..begge ungerne reagerer hurtigt på cremer men denne kan de tåle.

Er vi så ude hvor solen er helt vild skarp..fx thailand eller Bali så kan jeg godt bruge begge dele.

Laura har børneeksem, så hendes hud er meget sart. Derfor er jeg nærmest kun på produkter, der er Svanemærket og deklareret i samarbejde med Astma- og allergiforbundet

Anmeld

31. maj 2013

MissMaria

Baagøe skriver:

Hvilken slags solcreme på spray bruger I i år til jeres tumlinge? Er i tvivl om faktor 30 er nok til Egyptens sol Vi har rejst til Bulgarien eller Mallorca hver sommer siden Laura blev født i 2009 og har altid brugt Derma faktor 30 på spray og den var virket  fint, men nu er jeg kommet i tvivl om solen er stærkere i Egypten. 

Vi bruger La Roche-posay - har den både som spray og alm.

Anmeld

31. maj 2013

Pige2009

MissMaria skriver:

Vi bruger La Roche-posay - har den både som spray og alm.

Hvordan er den ift. skadelige stoffer? Min datter har børneeksem og meget sart hud. Derfor har vi faktisk kun brugt Derma som er Svanemærket og deklareret i samarbejde med astma- og allergiforbundet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.