Solcreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

Pige2009

STN skriver:

Herhjemme putter jeg kun faktor 20 på min pige, men hvis vi skulle til Egypten havde jeg bruft faktor 30 Solen er en hel del stærkere end fx Mallorca, da Egypten er tæt på ækvator God ferie...

Super Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Pige2009

LilleLene skriver:

det brugte jeg til min den bette i egypten

Fantastisk! Jeg har desuden svømmedragt med UV50 beskyttelse til Laura

Anmeld

26. maj 2013

Pige2009

Giraffen skriver:

jeg har tit hørt eksperterne sige at alt over faktor 25 er "fub" altså at man ikke kan beskytte mere end faktor 20-25

vi havde vores 1-årig med til de kanariske øer og vi brugte en 30'er tror jeg i creme. synes cremen er nemmere at få til at give et tykt lag og så tror jeg bare det er at smøre meget på og ofte og holde dem så meget i skyggen som man kan og med så meget dækkende stof som muligt

Ok. Den har jeg ikke hørt før Må lige undersøge det nærmere For det er jo en god pointe...

Anmeld

26. maj 2013

LilleLene

Baagøe skriver:

Fantastisk! Jeg har desuden svømmedragt med UV50 beskyttelse til Laura

Anmeld

26. maj 2013

Pige2009

kekp skriver:

Vi har lige været i Tyrkiet og min søn fik en faktor 50 på. Jeg ville hellere være på den sikre side og når man står og skal købe solcreme kan man jo ligeså godt tage den der beskytter bedst, det er ihvertfald min mening

Vichy kan klart anbefales, den fedter ikke selvom man kommer op i en høj faktor

Lyder godt! Har nemlig overvejet Vichy, men har ingen erfaring med den. Hvad med indholdsstoffer? Er den fri for parfume, farve og andre hormonforstyrrende stoffer?

Anmeld

26. maj 2013

Pige2009

LilleLene skriver:

Mange tak for dit svar

Anmeld

26. maj 2013

lycly

Min datter har meget lys hud så vi har faktor 50, mener den er fra nivea

Anmeld

26. maj 2013

Maja88

Baagøe skriver:

Lyder godt! Har nemlig overvejet Vichy, men har ingen erfaring med den. Hvad med indholdsstoffer? Er den fri for parfume, farve og andre hormonforstyrrende stoffer?

Apoteket har også sin egen serie som er super god. Eller en eller anden roche noget.. de er begge uden alt muligt tingel tangel

Anmeld

26. maj 2013

LilleLene

Baagøe skriver:

Mange tak for dit svar

så lidt og god rejse

Anmeld

26. maj 2013

gokkelok

Baagøe skriver:

Ja, det er de 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.