Hvordan klare du dig efter skillsmisse fra en grov mand.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2014

Loa

Er det ikke noget du kan gøre, betale for at i bliver skilt?
Tænker at han tydeligvis ikke kan tage det sidste skridt.
Måske han ikke kan undvære trygheden og familien, men desværre fucker det op med sin opførsel, som med garanti bunder i noget andet.
Synes bare det er ærgerligt at du skal gå og vente på at han får gjort noget, for han gør det tydeligvis ikke.....

Håber snart du kommer helt ud af det ægteskab, med eller uden boligen, er sikker på det vil blive en lettelse for både dig og din søn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

Mådder:-)

Jeg har desværre en eller anden blokering i mit hoved der gør at jeg ikke får gjort det sidste skridt som er at betale når anmodningen er indsendt anmodningen har jeg jo indsendt en gang, jeg fatter ikke at han ikke kan ordne det når det har stået på i 3,5 mdr. nu.

Det ligner at nu er han ved at afslutte sine hængepartier med byggeri hjemme da jeg har givet ham mere tid fordi jeg ikke selv betalte skilsmissen.

Min fornuft siger mig at jeg burde handle nu jeg har bare noget i mig der gør at jeg ikke får taget det sidste skridt. Træls at jeg udsætter mig selv for det.

Anmeld

12. marts 2014

Leneur

Mådder:-) skriver:

Jeg har desværre en eller anden blokering i mit hoved der gør at jeg ikke får gjort det sidste skridt som er at betale når anmodningen er indsendt anmodningen har jeg jo indsendt en gang, jeg fatter ikke at han ikke kan ordne det når det har stået på i 3,5 mdr. nu.

Det ligner at nu er han ved at afslutte sine hængepartier med byggeri hjemme da jeg har givet ham mere tid fordi jeg ikke selv betalte skilsmissen.

Min fornuft siger mig at jeg burde handle nu jeg har bare noget i mig der gør at jeg ikke får taget det sidste skridt. Træls at jeg udsætter mig selv for det.

Hvis du ikke kan afslutte det for din egen skyld, så gør det for dit barns skyld. Han er ikke tjent med at skulle være sådan på vagt og vente på den næste gang hans far får et flip på dig hans mor. Det vil sætte dybe spor i ham. Du ved jo godt hvad der er bedst for dig og for ham. Håber du snart tager det allersidste skridt. 3,5 måned er allerede 3,5 måned for sent.

Anmeld

12. marts 2014

Jeg ved du har ret.

Anmeld

12. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mådder:-) skriver:

Jeg ved du har ret.

Du siger at din familie støtter dig.... Kan du ikke tage fat i dem så, sig til dem at du ønsker deres hjælp til at tage det sidste skridt for du ved det er det bedste at gøre men har svært ved det! Det nytter ikk noget at væve sådan og lade ham styre showet når du dybest set ikke selv har lyst til at blive. Forstår ikk hvorfor det hele afhænger af ham.?  

Anmeld

12. marts 2014

Jeg forstår godt du ikke forstår jeg bliver. Men mange tak for svaret  I aften har vi været på restaurant med min familie, han valgte at tage med, hverken min familie eller jeg forstår ham da han siger han vil skilles. Han er vist sin egen værste fjende, han ved ikke hvad ben han skal stå på. Jeg har gennem de sidste 3 år ændret mine handlemønstre for at forsøge at undgå at få overskredet mine grænser. Derefter er vi gået helt skævt af hinanden. Nu rekrere jeg efter at han ikke fik kvitteret og betalt som vi haved aftalt første gang jeg indsendte anmodningen. Jeg er ved at samle kræfter til næste skridt

Anmeld

16. marts 2014

Han meddelte i går eftermiddags at han fredag den 14/3 havde sendt skilsmisseanmodningen afsted via internet. Men jeg har ikke fået kvittering på min mail. Kommer den ellers ikke ret hurtigt? Jeg har ons. tors. og fredag i sidste uge bedt ham tage ansvar for det han har sagt til mig - som er at han vil skilles - han må kommunikere med mig, jeg kan ikke længere holde til at være sat på pinebænken. Jeg ved stadig ikke hvorfor jeg ikke bare selv skrider, det kan jeg ikke forklar, selv om min fornuft siger mig det er sundest for mig. 

Jeg er spændt på hvornår mailen vedr. skils.anmodningen viser sig.

Anmeld

26. august 2014

Nu er vi skilt jeg bor i mit nye dejlige hus 3 km fra min søns far. Vi har på skift vores søn en uge af gangen.

Det har været en lang proces at nå her til - langt om længe blev jeg klar til at tage skridtet mod skilsmisse. Jeg kontaktede statsforvaltningen flere gange efter jeg først i februar 2014 havde sendt anmodningen for at høre om der var nyt i sagen. Tilsidst gik det op for min eks at hvis han ikke ville kommunikere med mig og arbejde på vi kunne få et ligeværdigt forhold, kunne han lige så godt få underskrevet skilsmisseanmodningen, hans underskrift modtog statsforvaltningen midt i maj 2014.

Jeg kommer aldrig til at forstå at der skulle gå fra november 2013 og helt frem til maj 2014 inden skilsmisseanmodningen var underskrevet af ham også - han havde jo sagt han ville skilles og han havde lagt mig på is. Det har været en hård tid at være lagt på is af sin mand og få slynget endnu en skilsmisse trussel i hovedet. Det er godt for mig at jeg langt om længe indså at vi havde et MEGET usundt forhold. Jeg føler mig godt tilpas i mit nye hus men jeg savner min søn når han er hos sin far.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.