Hvordan klare du dig efter skillsmisse fra en grov mand.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2013

Mådder:-)

Tak skal i have for svar, jeg har bestilt tid hos advokat så jeg kan få styr på hvordan jeg vil stå i værste fald i forbindelse med en skillsmisse samt vi kan se på separationspapirerne, jeg er desværre kun på huslånet ikke skødet(jeg var desværre ikke klogere da min mand omlagde det nogen år efter vi var blevet gift, jeg forstår ikke hvorfor en bankmand ikke skal oplyse om min situation i den forbindelse). Var jeg klogere den gang havde jeg aldrig skrevet under på huslånet når jeg ikke er på skødet. Det er ikke nok at være gift har jeg fundet ud af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Det er rigtig ærgerligt med huslånet, men det er "bare" penge.

Skylder selv penge efter skilsmisse, men det er okay. Det var trods alt ikke værd at blive i forholdet.

Jeg ønsker dig rigtig meget held og lykke med jeres nye liv.

Anmeld

25. maj 2013

Mange tak skal du have :-)

Anmeld

25. maj 2013

mortilelias og nemesis også tak for jeres indlæg

Anmeld

29. maj 2013

Har talt med advokaten nu, nu er det bare at tage en dag af gangen stille og roligt, nu er der styr på hvordan min situation i værste fald vil se ud ved skillsmisse, så er jeg ikke længere så bange for at tage søn under armen og køre sammen med ham næste gang far flipper ud og er grov over for mig. Far tror ikke jeg kan klare mig uden ham, men det kan jeg. Men jeg tænker endnu, vil ikke spurte væk her fra. Bedst hvis det kan ske stille og roligt.

Venlig hilsen

hende der har styr på situationen efter i dag.

Anmeld

29. maj 2013

sandramor

Mette mor:-) skriver:

Har talt med advokaten nu, nu er det bare at tage en dag af gangen stille og roligt, nu er der styr på hvordan min situation i værste fald vil se ud ved skillsmisse, så er jeg ikke længere så bange for at tage søn under armen og køre sammen med ham næste gang far flipper ud og er grov over for mig. Far tror ikke jeg kan klare mig uden ham, men det kan jeg. Men jeg tænker endnu, vil ikke spurte væk her fra. Bedst hvis det kan ske stille og roligt.

Venlig hilsen

hende der har styr på situationen efter i dag.

Hvor er jeg glad for at læse du har været ved advokat og sørget for at vide hvordan du skal forholde dig ved evt skilsmisse og med barn, samvær og alt!!
Sys det er sejt gået!! Ved det ikke er nemt! Men du har taget et skidt i den rigtige retning

Anmeld

29. maj 2013

Du har ret det er bestemt ikke nemt. Jeg har mest lyst til at rejse i dag, synes det der med hans grove bemærkninger, manglende kontrol over hans temperament, og det med at han ikke lytter til mig og bare køber løs og dermed overskrider mine grænser, det er meget hårdt for mig han er grov og vi er så forskellige.

Jeg har ikke den ro jeg har brug for her. Jeg troede at man i et ægteskab skulle tale sammen og ind i mellem begrænse sig selv(han har frihed til mange ting synes jeg) hvis det man har gang i overskrider ægtefællens grænse.

Jeg har så meget samvittighed over for min søn jeg synes han har fortjent at leve sammen med begge sine forældre. Men han kan jo mærke at jeg ikke er rigtig glad.

Men det er dejligt at vide hvordan jeg skal forholde mig ved separation/skillsmisse nu og det er dejligt.

Anmeld

29. maj 2013

sandramor

Du har ret det er bestemt ikke nemt. Jeg har mest lyst til at rejse i dag, synes det der med hans grove bemærkninger, manglende kontrol over hans temperament, og det med at han ikke lytter til mig og bare køber løs og dermed overskrider mine grænser, det er meget hårdt for mig han er grov og vi er så forskellige.

Jeg har ikke den ro jeg har brug for her. Jeg troede at man i et ægteskab skulle tale sammen og ind i mellem begrænse sig selv(han har frihed til mange ting synes jeg) hvis det man har gang i overskrider ægtefællens grænse.

Jeg har så meget samvittighed over for min søn jeg synes han har fortjent at leve sammen med begge sine forældre. Men han kan jo mærke at jeg ikke er rigtig glad.

Men det er dejligt at vide hvordan jeg skal forholde mig ved separation/skillsmisse nu og det er dejligt.

Kan sagtens forstå det du siger.....
Men vælger at rette dig i en ting du siger..... Du siger at din søn har fortjent at leve med begge hans forældre...... Nix bix... Det din søn har fortjent er at leve sammen med sin mor som efter ikke længere at bo med hans far blomstrer op, finder roen og balancen i sit og hendes søns liv og derved giver denne ro og balance videre til hendes søn
Det er hvad han har fortjent

Anmeld

29. maj 2013

VIPpigen

Åhh, børn  fortjener  ikke at leve i et hjem med begge sine forældre. 

Børn  SKAL bo i et hjem med kærlighed, trykhed, og nærvær fra sit/sine forældre... Nogen familier kan kun give det ved at gå fra hinanden, nogen mødre giver deres børn disse ting ved simpelthen at holde far væk... Fædre gør det også, og holder mor væk, fordi hun ikke er godt for barnet. Det er sådan livet er. 

Din søn fortjener ikke at bo med begge sine forældre.

Din søn fortjener at bo i et hjem med kærlighed, trykhed, og en mor med overskud. Hjælper det på far at i flytter, så han får et bedre forhold til drengen, så er det godt. Men det vigtigste er da et hjem med kærlighed, nærvær, overskud, trykhed, og et barn som kan stole på den forældre som han bor med

Anmeld

29. maj 2013

hesøth

Jeg er helt enig med VIPigen og Sandramor.

Din søn har ikke fortjent at leve under de forhold. Du har tidligere fortalt, at han allerede nu kopierer sin far verbalt - og kan være grov i munden....

Skynd dig væk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.