så har jeg haft mit første knæk :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2013

gædde/gitte

Anitta-sofie skriver:

Jo bjørn er en ret høj mand. gråt hår, men utrolig flink. skal selv efter hvad sygeplejersken siger ind til ham i morgen

skal du insemineres i morgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

Anitta-sofie

nej jeg skal have lagt æg op.. fik dem taget ud igår

Anmeld

24. maj 2013

gædde/gitte

Anitta-sofie skriver:

nej jeg skal have lagt æg op.. fik dem taget ud igår

åh ja... det var også det jeg mente
er sgu helt rundt på gulvet.... igår vaskede jeg hænder i tandpasta og med et glas i skralde spanden istedet for opvaskemaskinen

uhhh pøj pøj!! at den lige hopper på plads og du pludselig bliver tyk på den lækre måde

Anmeld

24. maj 2013

Anitta-sofie

gædde/gitte skriver:

åh ja... det var også det jeg mente
er sgu helt rundt på gulvet.... igår vaskede jeg hænder i tandpasta og med et glas i skralde spanden istedet for opvaskemaskinen

uhhh pøj pøj!! at den lige hopper på plads og du pludselig bliver tyk på den lækre måde

he he tak tak og held og lykke til dig. håber du får en fantastisk god behandling idag

Anmeld

24. maj 2013

**Ønskebabyen

gædde/gitte skriver:

jep Dronninglund

Har ellers været meget begejstret for at være der. Syntes resten at teamet er super søde, kanon professionelle og med en god portion humor, selv ved de lidt svære udmeldinger

men ja lige præcis hende der.... uha en kold personlighed...

er sgu halv nervøs for i dag... og tænker meste at det er spild af alting at tage derhen... har været nød til at be min chef fra Herning afløse mig. Føler at jeg har belastet min krop unødigt med sprøjter... spildt penge... For jeg er næsten 100% sikker på at når jeg kommer der op så siger de
"..ja vi tror jo du har haft ægløsning, men vi prøver at inseminere alligevel.. det kan jo være" eller "ja du har haft ægløsning, så vi må prøve næste gang"

Så er slet ikke i tvivl om at det heller ikke bliver denne gang.

åhhhhhhhhhhhh....................
Alt det der skulle være så simpelt, er alt andet end simpel

Jeg har også selv været rigtig glad for at være deroppe, når det ikke var HENDE man kom ind til..
Jeg var ved at vende om og gå min vej, da jeg fandt ud af at det var hende der skulle ligge mine to fryseæg op.. Men noget må hun have gjort rigtigt, for jeg er da gravid nu.. Men uha, hvis det er hende der skal scanne mig på torsdag, så ved jeg simpelthen ikke hvor jeg skal gøre af mig selv!! Jeg magter det IKKE, og håber bare sådan det er Tine, da det er hende der startede os op deroppe. Så kunne det være rart hvis også det var hende der afsluttede os..

Jeg kan virkelig godt sætte mig ind i at du føler det er spild af din tid at tage derop i dag. Og jeg kan endnu mere sætt emig ind i hvor snydt man føler sig, når man har brugt så mange penge på medicin og så til ingen verdens nytte. Sådan følte jeg det også dengang de valgte at give mig Gonal- F i andet ICSI forsøg, trods de åbenbart vidste at jeg ikke reagerede 110% sikkert på det, og ganske rigtigt, ud af 14 æg var der ikke ét brugbart.. Så føler man sig sgu groft sagt, bollet i røven!

Jeg håber inderligt at det er Tine du får æren af at være sammen med i dag deroppe. Krydser alt hvad jeg kan!! Og så synes jeg du skal bede om en god samtale med hende, det ved jeg hun ikke står tilbage for. Og så fortæl hele forløbet fra den anden dag og så er jeg sikker på hun godt kan se det bare ikke er iorden..

Anmeld

24. maj 2013

Anitta-sofie

hej håber det gik godt deroppe idag

Anmeld

24. maj 2013

gædde/gitte

Anitta-sofie skriver:

hej håber det gik godt deroppe idag

Det gik herre godt
Det var Tine , og hun tjekkede mine slimhinder og var overbevist om at jeg IKKE havde haft ægløsning! Så skal insermineres i morgen er så lettet og glad ! Nu ser det ud til at vi endelig skal ha vores første forsøg også var der 3 æg på 19mm
Lod en bemærkning falde om hende den snerpet .. Tine så helt forvirret ud også kom hende den snerpet sgu ind !! Og hun smilede !! Så det blev sgu lidt akavt

Anmeld

24. maj 2013

**Ønskebabyen

gædde/gitte skriver:

Det gik herre godt
Det var Tine , og hun tjekkede mine slimhinder og var overbevist om at jeg IKKE havde haft ægløsning! Så skal insermineres i morgen er så lettet og glad ! Nu ser det ud til at vi endelig skal ha vores første forsøg også var der 3 æg på 19mm
Lod en bemærkning falde om hende den snerpet .. Tine så helt forvirret ud også kom hende den snerpet sgu ind !! Og hun smilede !! Så det blev sgu lidt akavt

FANTASTISK update!

Der kan man bare se, hvor stor forskel der er på dem.. Håber alt kommer til at gå godt imorgen

Anmeld

24. maj 2013

l.kjoeller

gædde/gitte skriver:

Det gik herre godt

dejligt det gik godt. uhyre vigtigt med sådan noget her de er følsomme. må de godt inseminere når der er 3 æg ? under min behandling sagde de at de ikke måtte pga risiko for trillinger . men skøøønt for dig for så er der bare super gode chancer. jeg

Anmeld

24. maj 2013

gædde/gitte

**Ønskebabyen skriver:

FANTASTISK update!

Der kan man bare se, hvor stor forskel der er på dem.. Håber alt kommer til at gå godt imorgen

Enorm forskellige bedømmelser men nøj hvor kan man blive glad for sådan et lille håb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.