så har jeg haft mit første knæk :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

Tulipan

Nøj hvor blir jeg gal over at høre at du er blevet behandlet så dårligt! synes helt klart du skal bede om at få en anden læge næste gang. det er bare slet ikke i orden det der! Synes du klarede det flot, jeg havde tudet derinde hvis det var mig

håber virkelig du får en ordentlig læge næste gang!! 

Kæmpe knus og held og lykke!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

nielsen80

gædde/gitte skriver:

........... kan huske jeg har fåe taget blodprøver der omkring... men om det var for det, det aner jeg ikke... tror det var for at se om jeg de der tal var faldende??

Ja det tal på 21. dagen skal helst være faldende, da det indikerer du har haft æl.

De tjekker for PCO som noget standard - det er en af de mest alm fertilitets sygdomme. Så mon ikke de også ser efter det ved dig. Har den ikke selv, men ved flere af pigerne herinde har det.

Jeg er sikker på, de nok skal finde ud af hvad der er galt...hvis overhovedet noget. Et godt råd er SPØRG, SPØRG, SPØRG - hvis de tager en blodprøve, spørg hvorfor, hvad det er der gør det. Hvis de "søger" ekstra, spørg hvorfor etc. Nogle læger er så fokuseret på at finde årsager m.m, at de glemmer at få fortalt patienten, hvad fanden de egentlig har gang i. Også sidder man der bagefter, og er et stort spørgsmålstegn.

Anmeld

23. maj 2013

Kløver

Sikke en omgang, synes heldigvis de er søde hvor vi er, skal også scannes i morgen.
Håber på en bedre omgang i morgen og denne gang er lykkens gang

Anmeld

23. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

23. maj 2013

Putomanen

øv, en dårlig oplevelse. jeg kan godt forstå, at du knækkede. Der er så mange følelser involveret i behandlingsverden, og nogle gange flyder det hele over.

Jeg håber, at du kan finde en god løsning, eventuelt at du kan få en anden læge, når det er muligt.

Jeg håber, at du snart kommer ovenpå igen.

Anmeld

23. maj 2013

Anitta-sofie

Jeg var inde hos tine idag, ok har goooodt nok hammer ondt meeeen hun har stadig følelse for hvor meget en patient kan tage. det kan man sq ikk sige om hende den anden, og ja det virker sq som om hun er ked af sit job

Anmeld

23. maj 2013

gædde/gitte

Anitta-sofie skriver:

Jeg var inde hos tine idag, ok har goooodt nok hammer ondt meeeen hun har stadig følelse for hvor meget en patient kan tage. det kan man sq ikk sige om hende den anden, og ja det virker sq som om hun er ked af sit job

åhhhhhh jeg håber hun er der i morgen!!

Anmeld

23. maj 2013

**Ønskebabyen

gædde/gitte skriver:

Åh. kære damer .....

nøj jeg tudede i går 1,5 time.......... det ligner slet ikke mig, men det hele voksede bare over mit hoved.

Vores forløb har jo været vildt rodet og fyldt med uforudsete forhindringer... og har endnu ikke haft et eneste iui der tæller med, som 1 af de 3 , som man får. hvilket giver mig en følelse af at man bare står i tomgang...

Vi har jo ventet lidt over 5 uger (lææænge i denne verden ) på min men, efter HSUén...

Så jeg skulle scannes for æg igår... var meget nervøs, for jeg havde på 5 cyklus dag taget en æltest, fordi min mens var lys-vandet...og den var meget tæt på at være positiv

Min normale læge var der ikke, så det var en læge med lidt dårlig dansk der tog imod mig(og ingen humor, eller smil) + en anden fremmede læge og en sygeplejerske som jeg tror jeg har set før.

Hun scanner mig - uden advarsel jager hun bare scanneren op- det gør enormt ondt, jeg havde ikke engang nået at rykke numsen ned, så jeg lå ordentligt.. Jeg fortæller hende at det gør ondt, men hun høre mig ikke, for hun snakker med den anden læge (måske en student-en læge der skulle se hvordan det forgår...aner det ikke, fik intet at vide)
Sygeplejersken rejser sig og kommer op til mig..

Lægen spørger om jeg har haft ægløsning.
Jeg fortæller om at jeg havde taget tests-og at sidste gang for 2 mrd siden der havde jeg vist haft æl på 6 dagen.... men lægen hører ikke ordentligt efter, for hun drøfter scanningsbillederne med den anden læge. men sygeplejersken gør..
Hun spørger så om jeg har vandcyster... men det fik vi jo aldrig et klart svar på, dengang de scannede for det... for der var umildbart ikke lige nogen. Så jeg kunne kun sige måske - jeg er jo ikke ekspert

Hun kan så ikke finde venstre æggestok - det kan de jo aldrig - og det siger jeg også - så starter et helvede- hun borer scanneren rundt, tipper lejet-bider af sygeplejersken som prøver at presse mig på maven- og hun får et svagt billede frem.

Da seancen var slut siger hun til mig "der står lidt urin i din blære- så du skal lige tisse"

ok... jeg tisser og hopper i tøjet. .imens kan jeg høre sygeplejersken fortælle lægen om min æltest-som hun jo ikke hørte mig sige...

Da jeg kommer ud siger hun "hvor er den"

mig "den??....jjamen... nå?! skulle jeg lave en urin prøve??... sådan forstod jeg det ikke"

Lægen siger højt og med et nedladende udtryk" hvad!?! Har du ikke lavet en urinprøve!?... vi skal jo ligesom strikse den!"

mig "Ja så må vi vente 20 min. for det sagde du jo ikke noget om"

Lægen" suuuuuk.... det var godt nok ærgeligt!" nu med rullende øjne

Så blev fru andreasen sgu

Mig " HVOR I AL VERDEN SKULLE JEG VIDE DET FRA?! DU KUNNE JO HA SAGT - LAV EN URINPRØVE- OG HVAD POKKER SKULLE JEG OGSÅ TISSE I?!?!?!"

Sygeplejersken er i mellem tiden kommet ind - bedst som jeg tænder af "hvad så???... har du ikke lavet en urin prøve?"

Mig " nej for jeg forstod det ikke sådan... troede det var fordi jeg skulle tisse evt bakterier væk, så jeg ikke fik blærebetændelse"

Sygeplejersken går ud på toilettet og konstatere at kopperne stod gemt oppe på en hylde bag nogen håndklæder.

Lægen" nå - så må du jo gøre det selv og ringe hvis den er positiv"

Jeg sætter mig ned og svarer på en masse spørgsmål, som jeg hele tiden må be hende tjekke i journalen, for jeg kan sgu ikke huske alt det... og alle de spørgsmål jeg havde kunne hun enten ikke svare på eller fortælle ordentligt-på dansk-, så det endte med at jeg snakkede hen over hendes hoved og direkte til sygeplejersken, som kom med gode råd...

Gik derfra med røde øjne og stortuede da jeg sad i bilen, og snakkede med min mand...

er så træt af at pumpe mig med dyre hormoner, som ikke hjælper en skid! Er træt af at de ikke kan finde ud af hvad der er skal gøres... har mistet troen på IUI ...

skal ekstra scannes på fredag-i morgen...og er det hende den udenlandske læge igen, så ved jeg ikke hvad jeg gør

Er helt nede og meget trist.... nogen har slukket min kampgejst

og d. 13 juni holder de sommerferie frem til 4 august.... bedst som man lige syntes man skulle ind i rytmen igen.....

Er det Dronninglund du er i??

Kæmpe krammer til dig!! det er bare ikke iorden at give sådan en behandling til sine "patienter"......!

Anmeld

23. maj 2013

**Ønskebabyen

gædde/gitte skriver:

Åh. kære damer .....

nøj jeg tudede i går 1,5 time.......... det ligner slet ikke mig, men det hele voksede bare over mit hoved.

Vores forløb har jo været vildt rodet og fyldt med uforudsete forhindringer... og har endnu ikke haft et eneste iui der tæller med, som 1 af de 3 , som man får. hvilket giver mig en følelse af at man bare står i tomgang...

Vi har jo ventet lidt over 5 uger (lææænge i denne verden ) på min men, efter HSUén...

Så jeg skulle scannes for æg igår... var meget nervøs, for jeg havde på 5 cyklus dag taget en æltest, fordi min mens var lys-vandet...og den var meget tæt på at være positiv

Min normale læge var der ikke, så det var en læge med lidt dårlig dansk der tog imod mig(og ingen humor, eller smil) + en anden fremmede læge og en sygeplejerske som jeg tror jeg har set før.

Hun scanner mig - uden advarsel jager hun bare scanneren op- det gør enormt ondt, jeg havde ikke engang nået at rykke numsen ned, så jeg lå ordentligt.. Jeg fortæller hende at det gør ondt, men hun høre mig ikke, for hun snakker med den anden læge (måske en student-en læge der skulle se hvordan det forgår...aner det ikke, fik intet at vide)
Sygeplejersken rejser sig og kommer op til mig..

Lægen spørger om jeg har haft ægløsning.
Jeg fortæller om at jeg havde taget tests-og at sidste gang for 2 mrd siden der havde jeg vist haft æl på 6 dagen.... men lægen hører ikke ordentligt efter, for hun drøfter scanningsbillederne med den anden læge. men sygeplejersken gør..
Hun spørger så om jeg har vandcyster... men det fik vi jo aldrig et klart svar på, dengang de scannede for det... for der var umildbart ikke lige nogen. Så jeg kunne kun sige måske - jeg er jo ikke ekspert

Hun kan så ikke finde venstre æggestok - det kan de jo aldrig - og det siger jeg også - så starter et helvede- hun borer scanneren rundt, tipper lejet-bider af sygeplejersken som prøver at presse mig på maven- og hun får et svagt billede frem.

Da seancen var slut siger hun til mig "der står lidt urin i din blære- så du skal lige tisse"

ok... jeg tisser og hopper i tøjet. .imens kan jeg høre sygeplejersken fortælle lægen om min æltest-som hun jo ikke hørte mig sige...

Da jeg kommer ud siger hun "hvor er den"

mig "den??....jjamen... nå?! skulle jeg lave en urin prøve??... sådan forstod jeg det ikke"

Lægen siger højt og med et nedladende udtryk" hvad!?! Har du ikke lavet en urinprøve!?... vi skal jo ligesom strikse den!"

mig "Ja så må vi vente 20 min. for det sagde du jo ikke noget om"

Lægen" suuuuuk.... det var godt nok ærgeligt!" nu med rullende øjne

Så blev fru andreasen sgu

Mig " HVOR I AL VERDEN SKULLE JEG VIDE DET FRA?! DU KUNNE JO HA SAGT - LAV EN URINPRØVE- OG HVAD POKKER SKULLE JEG OGSÅ TISSE I?!?!?!"

Sygeplejersken er i mellem tiden kommet ind - bedst som jeg tænder af "hvad så???... har du ikke lavet en urin prøve?"

Mig " nej for jeg forstod det ikke sådan... troede det var fordi jeg skulle tisse evt bakterier væk, så jeg ikke fik blærebetændelse"

Sygeplejersken går ud på toilettet og konstatere at kopperne stod gemt oppe på en hylde bag nogen håndklæder.

Lægen" nå - så må du jo gøre det selv og ringe hvis den er positiv"

Jeg sætter mig ned og svarer på en masse spørgsmål, som jeg hele tiden må be hende tjekke i journalen, for jeg kan sgu ikke huske alt det... og alle de spørgsmål jeg havde kunne hun enten ikke svare på eller fortælle ordentligt-på dansk-, så det endte med at jeg snakkede hen over hendes hoved og direkte til sygeplejersken, som kom med gode råd...

Gik derfra med røde øjne og stortuede da jeg sad i bilen, og snakkede med min mand...

er så træt af at pumpe mig med dyre hormoner, som ikke hjælper en skid! Er træt af at de ikke kan finde ud af hvad der er skal gøres... har mistet troen på IUI ...

skal ekstra scannes på fredag-i morgen...og er det hende den udenlandske læge igen, så ved jeg ikke hvad jeg gør

Er helt nede og meget trist.... nogen har slukket min kampgejst

og d. 13 juni holder de sommerferie frem til 4 august.... bedst som man lige syntes man skulle ind i rytmen igen.....

Ved at læse nogle af kommentarerne kan jeg se at mit gæt mht. Dronninglund var rigtigt! Hvorfor kómmer det mon ikke bag på mig.......

Jeg blev SÅ arrig da jeg læste dit indlæg, og endnu mere da jeg fandt ud af hvem den omtalte læge var/er. Jeg har virkelig også haft DÅRLIGE oplevelser med hende.
Vi burde fandme næsten stå sammen og skrive et brev til (hvem man nu end sender sådan et til!?!) og klage over hende.
Det er fandme ikke iorden at behandle nogen på den måde, som hun gør! Man er i forvejen skide hamrende skrøbelig når man er i denne verden, så når man ovenikøbet får sådan en behandling, er der fandme ikke noget at sige til man mister modet og kampgejsten!!

Jeg håber noget så inderligt på dine vegne, at det er Tine der skal scanne dig imorgen (og mig om en uge!!!!)

Anmeld

23. maj 2013

Hylde

Jøsses, sikke en behandling. Det er bare ikke i orden. Jeg går også i Dronninglund og har også været en enkelt gang inde hos den omtalte læge. Jeg har venligt fortalt en sygeplejerske at jeg ikke vil inde til hende, og indtil videre har jeg undgået hende. Jeg sagde at jeg helst vil ind til Bjørn, og nu ligger der et notat i min journal om det.

Så du skal bare sige hvordan du har det med det og så håber jeg at de også vil tage hensyn til hvad du ønsker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.