gædde/gitte skriver:
Åh. kære damer .....
nøj jeg tudede i går
1,5 time.......... det ligner slet ikke mig, men det hele voksede bare over mit hoved.
Vores forløb har jo været vildt rodet og fyldt med uforudsete forhindringer... og har endnu ikke haft et eneste iui der tæller med, som 1 af de 3 , som man får.
hvilket giver mig en følelse af at man bare står i tomgang...
Vi har jo ventet lidt over 5 uger (lææænge i denne verden ) på min men, efter HSUén...
Så jeg skulle scannes for æg igår... var meget nervøs, for jeg havde på 5 cyklus dag taget en æltest, fordi min mens var lys-vandet...og den var meget tæt på at være positiv
Min normale læge var der ikke, så det var en læge med lidt dårlig dansk der tog imod mig(og ingen humor, eller smil) + en anden fremmede læge og en sygeplejerske som jeg tror jeg har set før.
Hun scanner mig - uden advarsel jager hun bare scanneren op- det gør enormt ondt, jeg havde ikke engang nået at rykke numsen ned, så jeg lå ordentligt.. Jeg fortæller hende at det gør ondt, men hun høre mig ikke, for hun snakker med den anden læge (måske en student-en læge der skulle se hvordan det forgår...aner det ikke, fik intet at vide)
Sygeplejersken rejser sig og kommer op til mig..
Lægen spørger om jeg har haft ægløsning.
Jeg fortæller om at jeg havde taget tests-og at sidste gang for 2 mrd siden der havde jeg vist haft æl på 6 dagen.... men lægen hører ikke ordentligt efter, for hun drøfter scanningsbillederne med den anden læge.
men sygeplejersken gør..
Hun spørger så om jeg har vandcyster... men det fik vi jo aldrig et klart svar på, dengang de scannede for det... for der var umildbart ikke lige nogen. Så jeg kunne kun sige måske - jeg er jo ikke ekspert 
Hun kan så ikke finde venstre æggestok - det kan de jo aldrig - og det siger jeg også - så starter et helvede- hun borer scanneren rundt, tipper lejet-bider af sygeplejersken som prøver at presse mig på maven- og hun får et svagt billede frem.
Da seancen var slut siger hun til mig "der står lidt urin i din blære- så du skal lige tisse"
ok... jeg tisser og hopper i tøjet. .imens kan jeg høre sygeplejersken fortælle lægen om min æltest-som hun jo ikke hørte mig sige...
Da jeg kommer ud siger hun "hvor er den"
mig "den??....jjamen... nå?! skulle jeg lave en urin prøve??... sådan forstod jeg det ikke"
Lægen siger højt og med et nedladende udtryk" hvad!?! Har du ikke lavet en urinprøve!?... vi skal jo ligesom strikse den!"
mig "Ja så må vi vente 20 min. for det sagde du jo ikke noget om"
Lægen" suuuuuk.... det var godt nok ærgeligt!" nu med rullende øjne
Så blev fru andreasen sgu 
Mig " HVOR I AL VERDEN SKULLE JEG VIDE DET FRA?! DU KUNNE JO HA SAGT - LAV EN URINPRØVE- OG HVAD POKKER SKULLE JEG OGSÅ TISSE I?!?!?!"
Sygeplejersken er i mellem tiden kommet ind - bedst som jeg tænder af "hvad så???... har du ikke lavet en urin prøve?"
Mig " nej for jeg forstod det ikke sådan... troede det var fordi jeg skulle tisse evt bakterier væk, så jeg ikke fik blærebetændelse"
Sygeplejersken går ud på toilettet og konstatere at kopperne stod gemt oppe på en hylde bag nogen håndklæder.
Lægen" nå - så må du jo gøre det selv og ringe hvis den er positiv"
Jeg sætter mig ned og svarer på en masse spørgsmål, som jeg hele tiden må be hende tjekke i journalen, for jeg kan sgu ikke huske alt det... og alle de spørgsmål jeg havde kunne hun enten ikke svare på eller fortælle ordentligt-på dansk-, så det endte med at jeg snakkede hen over hendes hoved og direkte til sygeplejersken, som kom med gode råd...
Gik derfra med røde øjne og stortuede da jeg sad i bilen, og snakkede med min mand...
er så træt af at pumpe mig med dyre hormoner, som ikke hjælper en skid! Er træt af at de ikke kan finde ud af hvad der er skal gøres... har mistet troen på IUI ...
skal ekstra scannes på fredag-i morgen...og er det hende den udenlandske læge igen, så ved jeg ikke hvad jeg gør 
Er helt nede og meget trist.... nogen har slukket min kampgejst 
og d. 13 juni holder de sommerferie frem til 4 august.... bedst som man lige syntes man skulle ind i rytmen igen.....

Åh hvilken træls oplevelse
Jeg har også stiftet bekendtskab med den omtalte læge..
Det var hende der inseminerede mig..
Hun virkede uvenlig, og havde MEGET travlt..
Og havde mere travlt med at tale med en anden læge der skulle lure med, end fortælle mig hvad der skete..
Og da jeg lå på briksen og blev insemineret, vippede hun pludselig stolen tilbage, uden lige at fortælle mig det først..
Blev herre forskrækket
Men hun inseminerede mig, og så smuttede hun igen uden lige at sige farvel eller noget.... Aner faktisk heller ikke hvad hun hedder

Så blev vi og snakkede med sygeplejersken i stedet for..
Alle de andre gange har det været Bjørn der var der, og han er virkelig super rar