modesty skriver:
Åh, det er bare så hårdt når man lægger sin skæbne og sin lykke i folks hænder og de ikke forvalter den ordentligt.
Jeg havde også nogle problemer med min krop der blev ved med at dukke op, og som der aldrig blev fundet et svar på, og det er bare så frustrerende når man igen og igen skal gentage de samme ting til forskellige læger og de alle sammen kommer med en masse forskellige bud på hvad der kan være galt. Den med cysterne der kommer og går, den var jeg også ude for (i en lidt anden variation), så jeg forstår din frustration. Og den med sommerferien, jeps, den var vi også ude for. Vildt irriterende når man lige føler at man er kommet i gang.
Hvor er det nederen med den læge.
Der er en anden der skriver herinde at hun er på samme klinik og har frabedt sig den læge. Hvis hun kan, kan du vel også? Under alle omstændigheder ville jeg tage en snak med overlægen og fortælle om dine oplevelser.
Men blev det konkluderet at du har meget tidlig ÆL eller hvordan?
Stort kram - det skal nok lykkes. 
må høre dem i morgen, om man selv kan vælge...
Jamen de har intet konkluderet endnu.... De har ikke fysisk set nogen vandcyster - men mente at de muligvis var sprunget...muligvis... et synonym for måske.... 2 ord jeg hader..
Jeg har tilsyneladende en enorm kort cyklus... og inden min hsu prøvede jeg at tage en æltest fordi min mens var vandet på 6. dagen og den var positiv...
Og i weekenden også på 5-6 dagen tog jeg en æl test som hvor stregerne var næsten lige tydelige- altså virkelig tæt på ens.... dagen efter var den mere utydelig og dagen efter negativ...så den har jo nok været der..... spurgte lægen om man kunne ha Ægløsning oven i sin mens - det mente hun ikke...mente....som i måske / måske ikke
JEG BLIVER SINDSSYG!!
Skulle pergotime ikke stoppe ægløsning, så man bliver ved med at lave æg?? er simpelthen helt rundt på gulvet

Den her gang scannede de mig på 9 dagen... også spurgte jeg lægen igår(9 dagen) om hvad pokker det hjælper at scanne mig på 9 dagen, hvis jeg har ægløsning på 6 dagen??? HUN SAGDE INTET... gloede bare på mig - til sygeplejersken afbrød tavsheden og sagde "ja nu er jeg jo ikke læge, men var det ikke en ide at scanne hende på 2. dagen og følge udviklingen tæt??" LÆGEN SAGDE INTET.....

jeg bliver aldrig gravid hvis det her fortsætter!