Strikke/hækle damer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

AlberteSophie

Lene Unik skriver:

Så blev jeg færdige med dem. Jeg har taget et billede hvor selve skoene er strikkede, og så et hvor de er forvandlet til en kanin.

Jeg har brugt garn for ca. 30 kr.

Nej hvor er de skønne!

Jeg vil lige se hvordan de passer og muligvis bestille endnu et par!

tusind tak  

(kan jeg få dig til at sende mig en privat besked med konto nr og reg nr og selvfølgelig en pris)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Lene Unik

AlberteSophie skriver:

Nej hvor er de skønne!

Jeg vil lige se hvordan de passer og muligvis bestille endnu et par!

tusind tak  

(kan jeg få dig til at sende mig en privat besked med konto nr og reg nr og selvfølgelig en pris)

Dejligt at høre at du kan lide dem, er spændt på at høre hvordan de passer.

Skriver til dig.

Anmeld

25. maj 2013

AlberteSophie

Lene Unik skriver:

Dejligt at høre at du kan lide dem, er spændt på at høre hvordan de passer.

Skriver til dig.

jeg er helt vild med dem, tænk hvis man kunne lave andre dyr? Måske en hund/kat, det ville være et hit for de små Børn.

jeg har før købt strikket strømper, og for hun ikke skulle glide, så satte jeg "dutter" (hvad er det de hedder?) det kunne man måske også gøre, til lidt større børn der tosser rundt på gulvene (:

Anmeld

25. maj 2013

Lene Unik

AlberteSophie skriver:

jeg er helt vild med dem, tænk hvis man kunne lave andre dyr? Måske en hund/kat, det ville være et hit for de små Børn.

jeg har før købt strikket strømper, og for hun ikke skulle glide, så satte jeg "dutter" (hvad er det de hedder?) det kunne man måske også gøre, til lidt større børn der tosser rundt på gulvene (:

Ja - det er rigtigt at de kan være glatte. Det er noget med at der kan købes noget man kan smøre på så de ikke er så glatte, det må jeg lige undersøge.

Anmeld

25. maj 2013

Lene Unik

AlberteSophie skriver:

Og ja, det kunne være sjovt med andre dyr.

Hvis de bliver strikket i brun - og ørerne bliver lavet lidt bredere og ingen knorhår, så kunne de måske godt minde om en hund.

Anmeld

25. maj 2013

PipPip

Lene Unik skriver:

Tusind tak skal du have.

Jeg overvejer at "sætte en produktion i gang" i webshoppen. Er du interesseret i kanin-skoene? Det kunne være i mørkebrun med ører og broderet ansigt, men uden "blonde" kanten foroven.

Ja, jeg er helt klart interesseret 

Jeg vil dog hellere have en anden farve end brun, da han har futtere der er brune nu... Men måske i hvid, grøn eller blå?

Jeg var lige inde og kigge på din webshop og kan se at jeg også gerne vil bestille et par bukser. Kan det blive sendt sammen? Kan jeg evt skrive til dig via mail?

Anmeld

25. maj 2013

Lene Unik

PipPip skriver:

Ja, jeg er helt klart interesseret 

Jeg vil dog hellere have en anden farve end brun, da han har futtere der er brune nu... Men måske i hvid, grøn eller blå?

Jeg var lige inde og kigge på din webshop og kan se at jeg også gerne vil bestille et par bukser. Kan det blive sendt sammen? Kan jeg evt skrive til dig via mail?

Jeg har ikke helt hvid garn lige nu, men kan få det. Hvis du ser på de små præmatur sokker jeg har, så har jeg de farver hjemme.

http://www.unik-kids.dk/shop/praematur-sokker-og-17c1.html

Vi kan evt. skrive videre over beskeder/mail, de kan fint sendes sammen med et par bukser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.