Strikke/hækle damer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2013

Lene Unik

birthee skriver:

Den er da superfed  hvad kommer sådan et par til at koste???

Tusind tak - prisen kommer an på hvordan jeg ender med at strikke dem, skal først lige se hvor meget garn der skal bruges.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

Lene Unik

Asta&Alfred skriver:

Hvor ser den fin ud - Det skal nok blive et fint lille par:-)

Tak skal du have - ja, det er en fin model - der gerne skulle ende med at blive en lille kanin.

Anmeld

22. maj 2013

AlberteSophie

Lene Unik skriver:

Så har jeg strikket næsten den ene - skal have lavet noget om, derfor har jeg ikke strikket den helt færdig. Du får lige et billede og mål, måske kan du vurdere om den er god nok. Synes den ser lidt stor ud, og den kan sagtens laves lidt mindre.

Som du måske kan se, så er det en god tyk en - vil du hellere have den lidt tyndere, så kan det laves.

Mål:

Selve foden fra hæl til tå er ca 10 cm, den er ca. 5 cm bred og selve "skoen" er ca 3 cm højt. Hvordan tror du det passer?

Hvor er den allerede fin.

hendes fod fra hæl-ti er 11cm, kan godt se at jeg burde ha målt den inden du gik i "krig" 

Jeg tænker de skal bruges som "sutsko", så det gør intet at de er tykke, men måske er det for varmt her i sommer perioden. 

Anmeld

22. maj 2013

Lene Unik

AlberteSophie skriver:

Hvor er den allerede fin.

hendes fod fra hæl-ti er 11cm, kan godt se at jeg burde ha målt den inden du gik i "krig" 

Jeg tænker de skal bruges som "sutsko", så det gør intet at de er tykke, men måske er det for varmt her i sommer perioden. 

Selvom hendes fod er lidt længere, så tror jeg ikke den skal være større, den er bred, og kan derfor også give sig i længden. Tror også jeg kan få den lidt længere.

Den vil være rigtig god som sutsko.

Skulle de blive for små, så kan jeg helt sikkert komme af med dem til anden side,og så strikker jeg et par større.

Anmeld

22. maj 2013

AlberteSophie

Lene Unik skriver:

Selvom hendes fod er lidt længere, så tror jeg ikke den skal være større, den er bred, og kan derfor også give sig i længden. Tror også jeg kan få den lidt længere.

Den vil være rigtig god som sutsko.

Skulle de blive for små, så kan jeg helt sikkert komme af med dem til anden side,og så strikker jeg et par større.

Ja, måske den passer perfekt. Hun har nemlig en smal fod.

jeg viste lige billed frem i mødregruppen, de blev også helt vilde.

så det kunne godt tænkes at der kom bestilling på dem (;

Anmeld

22. maj 2013

Lene Unik

AlberteSophie skriver:

Spændende.

Anmeld

23. maj 2013

Lene Unik

Første sok er færdig - den ser fin ud, så er det bare med at håbe at den passer. Nr. 2 er jeg halvvejs med. Skal arbejde længe i dag (10-20) men skal så ikke arbejde ret meget i morgen - så måske bliver de færdig der.

Anmeld

25. maj 2013

Lene Unik

AlberteSophie skriver:

Så blev jeg færdige med dem. Jeg har taget et billede hvor selve skoene er strikkede, og så et hvor de er forvandlet til en kanin.

Jeg har brugt garn for ca. 30 kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. maj 2013

PipPip

Lene Unik skriver:

Så blev jeg færdige med dem. Jeg har taget et billede hvor selve skoene er strikkede, og så et hvor de er forvandlet til en kanin.

Jeg har brugt garn for ca. 30 kr.

Hvor er de bare fine  Hvis det er nogle du har lyst til at lave flere af, vil jeg helt sikkert gerne bestille et par til min søn selvfølgelig bare i en 'drenge-version' 

Anmeld

25. maj 2013

Lene Unik

PipPip skriver:

Hvor er de bare fine  Hvis det er nogle du har lyst til at lave flere af, vil jeg helt sikkert gerne bestille et par til min søn selvfølgelig bare i en 'drenge-version' 

Tusind tak skal du have.

Jeg overvejer at "sætte en produktion i gang" i webshoppen. Er du interesseret i kanin-skoene? Det kunne være i mørkebrun med ører og broderet ansigt, men uden "blonde" kanten foroven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.