Strikke/hækle damer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.915 visninger
36 svar
3 synes godt om
21. maj 2013

AlberteSophie

Hejsa alle 

jeg har forelsket mig i disse strømper, og kan vitterligt ikke selv finde ud af at lave dem.

måske en af jer kunne overtages til at lave et par i str 20? jeg vil selvfølgelig gerne betale tid og materiale 

http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=634&lang=dk#pattern_content

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

Lene Unik

Det kunne jeg godt overtales til. Hvilken farve havde du tænkt på? Jeg har en smule af den type garn de er strikket i liggende.

Lene

Anmeld

21. maj 2013

AlberteSophie

Juhuu (:

jamen i den farve de er på billedet, eller noget der ligger lidt op af (:

Anmeld

21. maj 2013

Lene Unik

AlberteSophie skriver:

Juhuu (:

jamen i den farve de er på billedet, eller noget der ligger lidt op af (:

Jeg har ikke den gule farve, og efter jeg har nærstuderet opskriften, så kan jeg se at der er brugt to forskellig slags garn. Garnet koster 22 kr for den ene type og 33 kr for den anden. Jeg har lyserød og grå rester. Så prisen for garnet bliver 55 kr plus porto. De kan evt strikkes i en anden type garn (jeg har meget forskelligt liggende) hvis det skal gøres lidt billigere.

Anmeld

21. maj 2013

AlberteSophie

Lene Unik skriver:

Jeg har ikke den gule farve, og efter jeg har nærstuderet opskriften, så kan jeg se at der er brugt to forskellig slags garn. Garnet koster 22 kr for den ene type og 33 kr for den anden. Jeg har lyserød og grå rester. Så prisen for garnet bliver 55 kr plus porto. De kan evt strikkes i en anden type garn (jeg har meget forskelligt liggende) hvis det skal gøres lidt billigere.

For mig er det helt ligemeget hvilke garn, sålænge det ikke er garn der driller hendes hud (garn der evt klør). 

Anmeld

21. maj 2013

Lene Unik

Senere i aften så kan jeg se hvad jeg har i gemmerne, jeg har meget forskelligt garn, og det skriver jeg nærmere om.

Anmeld

21. maj 2013

Lene Unik

AlberteSophie skriver:

For mig er det helt ligemeget hvilke garn, sålænge det ikke er garn der driller hendes hud (garn der evt klør). 

Hvad siger du til råhvid i bundfarven, det ved jeg at jeg har?

Anmeld

21. maj 2013

AlberteSophie

Lene Unik skriver:

Senere i aften så kan jeg se hvad jeg har i gemmerne, jeg har meget forskelligt garn, og det skriver jeg nærmere om.

Okay det er helt ok.

måske jeg kunne få dig til at lave to par str 6/9 og 12/18. Hun er nemlig 8 mdr med ret stor fod. (: 

Anmeld

21. maj 2013

AlberteSophie

Lene Unik skriver:

Ig så lyserød kant eller hvordan?

Anmeld

21. maj 2013

AlberteSophie

Lene Unik skriver:

Nej ved du hvad?

du får fri "tøjler" med farver, så længe det selvfølgelig kan gå til en pige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.