Ang svar på uddannelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

Muffinmus

ESV skriver:

Hvor i Kbh har du søgt? Metropol eller diakonisstiftelsen?
Jeg har ikke opfattelsen at metropol er svær at komme ind på, jeg fik selv en standby plads på vinteroptagelsen og blev 14 dage inden studiestart ringet op ang de havde en plads til mig, der er rigtig mange der søger som aldrig starter..

Man kan håbe flere udebliver :-D mine tal er også kun baseret på antal ansøgninger vs pladser. Ikke alle de andre faktorer der spiller ind:-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

FrkZier

MariaE skriver:

Jo der var en lille boks man skulle sætte flueben i??? Så du ikke den? Den er vel ens på alle digitale ansøgninger tænker jeg. Satte krydr så de ved jeg gerne vil begge. Men skrev at jeg af hensyn til min nuværende chef gerne ville ind til sept.

der var bare hvor man skulle sætte hak ved at man søgte vinter og sommer? synes ikke jeg kunne se nogen steder (selvom jeg ledte) at jeg kunne sige helst vinter?

Anmeld

20. maj 2013

Robin Hood.

Har også søgt ind , syntes satme også det er længe at vente ;(

Anmeld

20. maj 2013

Muffinmus

Diakonissestiftelsen 916 263 86 4
Dette er de tal jeg kunne se på ug f.eks. De siger
Antal ansøgere 916
Antal søgt som 1 prioritet 263
Antal optagne 86
Antal på standby 4
Så forstår jeg ikke hvor de andre tal kommer ind henne??

Anmeld

20. maj 2013

Muffinmus

FrkZier skriver:

der var bare hvor man skulle sætte hak ved at man søgte vinter og sommer? synes ikke jeg kunne se nogen steder (selvom jeg ledte) at jeg kunne sige helst vinter?

Jeg ved det heller ikke, synes bare der specifikt var en til vinter. Men hvis man bare har skrevet hvad man mest ønsker så tænker jeg de kigger på det.

Anmeld

21. maj 2013

Lucky05

MariaE skriver:

Har du også søgt i ind både sommer og vinter for at øge dine chancer så? Og hvor har du søgt ind?

Mener at jeg har valgt begge dele både sommer og vinter. Har søgt ind i Odense.. 

Håber du kommer ind.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.