Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ESV skriver: Hvor i Kbh har du søgt? Metropol eller diakonisstiftelsen? Jeg har ikke opfattelsen at metropol er svær at komme ind på, jeg fik selv en standby plads på vinteroptagelsen og blev 14 dage inden studiestart ringet op ang de havde en plads til mig, der er rigtig mange der søger som aldrig starter..
Hvor i Kbh har du søgt? Metropol eller diakonisstiftelsen? Jeg har ikke opfattelsen at metropol er svær at komme ind på, jeg fik selv en standby plads på vinteroptagelsen og blev 14 dage inden studiestart ringet op ang de havde en plads til mig, der er rigtig mange der søger som aldrig starter..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MariaE skriver: Jo der var en lille boks man skulle sætte flueben i??? Så du ikke den? Den er vel ens på alle digitale ansøgninger tænker jeg. Satte krydr så de ved jeg gerne vil begge. Men skrev at jeg af hensyn til min nuværende chef gerne ville ind til sept.
Jo der var en lille boks man skulle sætte flueben i??? Så du ikke den? Den er vel ens på alle digitale ansøgninger tænker jeg. Satte krydr så de ved jeg gerne vil begge. Men skrev at jeg af hensyn til min nuværende chef gerne ville ind til sept.
der var bare hvor man skulle sætte hak ved at man søgte vinter og sommer? synes ikke jeg kunne se nogen steder (selvom jeg ledte) at jeg kunne sige helst vinter?
Har også søgt ind , syntes satme også det er længe at vente ;(
FrkZier skriver: der var bare hvor man skulle sætte hak ved at man søgte vinter og sommer? synes ikke jeg kunne se nogen steder (selvom jeg ledte) at jeg kunne sige helst vinter?
MariaE skriver: Har du også søgt i ind både sommer og vinter for at øge dine chancer så? Og hvor har du søgt ind?
Har du også søgt i ind både sommer og vinter for at øge dine chancer så? Og hvor har du søgt ind?
Mener at jeg har valgt begge dele både sommer og vinter. Har søgt ind i Odense..
Håber du kommer ind..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128