Ang svar på uddannelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

Muffinmus

jeg har også valgt både sommer og vinter start - men hvis jeg kommer ind nu her, kan jeg ikke rigtig starte da Isaak kun vil være ca 3½ måned ved studie start, så håber bare dybt og inderligt jeg kommer ind til vinter!

lige ang. uddannelse er en af de eneste tidspunkter jeg ville ønske jeg IKKE boede i KBH. det bare i nærheden af umuligt at komme ind

Nej det kan jeg godt se, det er ikke nemt. Kan farmand tage lidt af barslen h is du kommer ind?? Mere taget i betragting at dagene ofte er korte på skolen så du stadig f.eks kan amme næsten hele dagen alligevel og du også har nogle selvstudietimer hjemme.
Tja, det er godt nok tidligt i hvert fald og de er jo kun små en gang. Håber du kommer ind til vinter så.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Muffinmus

Lucky05 skriver:

Jeg har også søgt ind på sygeplejerske uddannelsen. og jeg er også ved at omkomme af spænding.. 

Har du også søgt i ind både sommer og vinter for at øge dine chancer så? Og hvor har du søgt ind?

Anmeld

20. maj 2013

FrkZier

MariaE skriver:

Nej det kan jeg godt se, det er ikke nemt. Kan farmand tage lidt af barslen h is du kommer ind?? Mere taget i betragting at dagene ofte er korte på skolen så du stadig f.eks kan amme næsten hele dagen alligevel og du også har nogle selvstudietimer hjemme.
Tja, det er godt nok tidligt i hvert fald og de er jo kun små en gang. Håber du kommer ind til vinter så.

jo det kunne han godt, men det ville jeg bare slet ikke kunne håndtere

håber på vinterstart!

Anmeld

20. maj 2013

ESV

FrkZier skriver:

jeg har også valgt både sommer og vinter start - men hvis jeg kommer ind nu her, kan jeg ikke rigtig starte da Isaak kun vil være ca 3½ måned ved studie start, så håber bare dybt og inderligt jeg kommer ind til vinter!

lige ang. uddannelse er en af de eneste tidspunkter jeg ville ønske jeg IKKE boede i KBH. det bare i nærheden af umuligt at komme ind

Hvor i Kbh har du søgt? Metropol eller diakonisstiftelsen?
Jeg har ikke opfattelsen at metropol er svær at komme ind på, jeg fik selv en standby plads på vinteroptagelsen og blev 14 dage inden studiestart ringet op ang de havde en plads til mig, der er rigtig mange der søger som aldrig starter..

Anmeld

20. maj 2013

FrkZier

ESV skriver:

Hvor i Kbh har du søgt? Metropol eller diakonisstiftelsen?
Jeg har ikke opfattelsen at metropol er svær at komme ind på, jeg fik selv en standby plads på vinteroptagelsen og blev 14 dage inden studiestart ringet op ang de havde en plads til mig, der er rigtig mange der søger som aldrig starter..

jeg har søgt ind på Metropol, så det jeg glad for du siger

Anmeld

20. maj 2013

ESV

FrkZier skriver:

jeg har søgt ind på Metropol, så det jeg glad for du siger

Glad for at kunne "hjælpe"
Der starter jo trods alt også 10 klasser af 40 elever 2 gange om året så det bliver alligevel til en del mennesker.

Men ang sommer/vinter start har du ikke bare skrevet i ansøgningen at du specifikt ønsker vinterstart? Det gjorde jeg fordi jeg stadig var på barsel da der var sommer start.

Anmeld

20. maj 2013

FrkZier

ESV skriver:

Glad for at kunne "hjælpe"
Der starter jo trods alt også 10 klasser af 40 elever 2 gange om året så det bliver alligevel til en del mennesker.

Men ang sommer/vinter start har du ikke bare skrevet i ansøgningen at du specifikt ønsker vinterstart? Det gjorde jeg fordi jeg stadig var på barsel da der var sommer start.

det lyder dejligt optimistisk når du sætter det sådan op!

på optagelse.dk var der ikke rigtig mulighed for at tilføje noget (så kunne jeg ihvertfald ikke finde ud af det)

Anmeld

20. maj 2013

ESV

FrkZier skriver:

på optagelse.dk var der ikke rigtig mulighed for at tilføje noget (så kunne jeg ihvertfald ikke finde ud af det)

He he ja har JA hatten på idag..

Nej okay men jeg søgte også i papir form så det er nok forskellen.

Anmeld

20. maj 2013

FrkZier

ESV skriver:

He he ja har JA hatten på idag..

Nej okay men jeg søgte også i papir form så det er nok forskellen.

den kan jeg godt lide

jeg tog bare chancen og satser på en vinterplads

Anmeld

20. maj 2013

Muffinmus

FrkZier skriver:

fig

Jo der var en lille boks man skulle sætte flueben i??? Så du ikke den? Den er vel ens på alle digitale ansøgninger tænker jeg. Satte krydr så de ved jeg gerne vil begge. Men skrev at jeg af hensyn til min nuværende chef gerne ville ind til sept.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.