Ang svar på uddannelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

sandramor

Jeg har også søgt ind på uddannelse i år og er 100% på at det er den 31 juli svaret dukker op og ikke den 28

Held og lykke ihvertfald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Klumpe-dumpe

MariaE skriver:

Okay, jamen må lige i D og læse igen, fik bare af vide af andre det var den 28 juli, men skal da have dobbelt tjekket..skal skisme være hjemme den dag det kommer

Har liget saxet dette Svar på ansøgning
Du får svar på din ansøgning den 30. juli. Dette gælder uanset om du har søgt i Kvote 1 eller Kvote 2. I svaret fremgår det, om du er optaget med studiestart til september eller til februar, eller om du evt. er optaget på en Standby plads.

Husk at du skal bekræfte din studieplads indenfor ca. en uge efter modtagelsen af brevet.

Hvis du ikke er blevet optaget på en studieplads, så modtager du svar fra Koordineret Tilmelding, der så angiver om der er ledige studiepladser på andre uddannelser.

Redigeret 12. februar 2013

Anmeld

20. maj 2013

LilleChelle

Du får svar d. 30.7.

Man kan se adgangskvotienterne d. 30.7 kl. 00.00, på www.kot.dk, der er dog lang svartid da RIGTIG mange venter på at se det  

Du kan ikke se på konvolutten om du er optaget eller ikke, al materiale bliver først sendt ud et par uger efter. 

De har rigeligt travlt med at sortere i de forskellige ansøgere, så først når det er gjort begynder de på at sende yderligere informationer ud til de optagede. 

Jeg sad der sidste år - og jeg ved hvordan det er Og alligevel, så tænkte jeg kun over det den sidste uge op til :p

Anmeld

20. maj 2013

LilleChelle

sandramor skriver:

Jeg har også søgt ind på uddannelse i år og er 100% på at det er den 31 juli svaret dukker op og ikke den 28

Held og lykke ihvertfald

Det er den 30.  

Anmeld

20. maj 2013

Muffinmus

LilleChelle skriver:

Du får svar d. 30.7.

Man kan se adgangskvotienterne d. 30.7 kl. 00.00, på www.kot.dk, der er dog lang svartid da RIGTIG mange venter på at se det  

Du kan ikke se på konvolutten om du er optaget eller ikke, al materiale bliver først sendt ud et par uger efter. 

De har rigeligt travlt med at sortere i de forskellige ansøgere, så først når det er gjort begynder de på at sende yderligere informationer ud til de optagede. 

Jeg sad der sidste år - og jeg ved hvordan det er Og alligevel, så tænkte jeg kun over det den sidste uge op til :p

Flot gjort, jeg tænker over det hver evigt eneste dag selv om det ikke kan betale sig

Anmeld

20. maj 2013

LilleChelle

MariaE skriver:

Flot gjort, jeg tænker over det hver evigt eneste dag selv om det ikke kan betale sig

Hehe :p 

Jeg er faktisk også ret imponeret. Men jeg var ret afklaret med mine to ønsker - det ene skulle jeg nok blive optaget på :p 

Anmeld

20. maj 2013

Lucky05

MariaE skriver:

Jeg har jo som mange andre søgt ind som sygeplejerske studerende. Men hvordan er det med svaret???
Kommer det seriøst først på DAGEN, altså den 28 juli som folk siger, eller kan det komme lidt før.
Hvad skal jeg forvente af konvolutten, er den meget tynd og let er det en nej, og er den tyk, så er det et ja??
Beklager fjollede spørgsmål, men uha, jeg synes ventetiden er frygtelig og gad godt jeg kunne tælle lidt vished frem lige nu og her

Jeg har også søgt ind på sygeplejerske uddannelsen. og jeg er også ved at omkomme af spænding.. 

Anmeld

20. maj 2013

FrkZier

MariaE skriver:

Jeg har jo som mange andre søgt ind som sygeplejerske studerende. Men hvordan er det med svaret???
Kommer det seriøst først på DAGEN, altså den 28 juli som folk siger, eller kan det komme lidt før.
Hvad skal jeg forvente af konvolutten, er den meget tynd og let er det en nej, og er den tyk, så er det et ja??
Beklager fjollede spørgsmål, men uha, jeg synes ventetiden er frygtelig og gad godt jeg kunne tælle lidt vished frem lige nu og her

jeg har fået mail om at jeg får svar d. 30. Juli

åååååååååååååååh jeg synes der er lang tid til at finde ud af om man er købt eller solgt..

(har søgt med studiestart vinter)

Anmeld

20. maj 2013

Muffinmus

FrkZier skriver:

jeg har fået mail om at jeg får svar d. 30. Juli

åååååååååååååååh jeg synes der er lang tid til at finde ud af om man er købt eller solgt..

(har søgt med studiestart vinter)

Præcist...suk
Og med alle de ansøgninger der allerede er modtaget F,eks i Viborg, men også alle andre steder der melder om hele 40 % flere ansøgere i år end sidste år, så er ens chancer mega ringe for at komme ind.
Fik regnet ud at valgte jeg både sommer og vinter start, sagde den ca 25 procent chance. Og vælger man kun F.eks vinter kan man halvere ens optagelses chancer...det er da mega nedtur at kende de tal
Og Viborg er ikke engang den værste by, Randers, Århus og KBH er endnu værre, der er ens chancer pivringe.
Øv at gå og vente når man kender ens dårlige odds. Her er ikke taget hensyn til mine karakterer eller personlige ansøgning, så måske er håbet lysegrønt.

Anmeld

20. maj 2013

FrkZier

MariaE skriver:

Præcist...suk
Og med alle de ansøgninger der allerede er modtaget F,eks i Viborg, men også alle andre steder der melder om hele 40 % flere ansøgere i år end sidste år, så er ens chancer mega ringe for at komme ind.
Fik regnet ud at valgte jeg både sommer og vinter start, sagde den ca 25 procent chance. Og vælger man kun F.eks vinter kan man halvere ens optagelses chancer...det er da mega nedtur at kende de tal
Og Viborg er ikke engang den værste by, Randers, Århus og KBH er endnu værre, der er ens chancer pivringe.
Øv at gå og vente når man kender ens dårlige odds. Her er ikke taget hensyn til mine karakterer eller personlige ansøgning, så måske er håbet lysegrønt.

jeg har også valgt både sommer og vinter start - men hvis jeg kommer ind nu her, kan jeg ikke rigtig starte da Isaak kun vil være ca 3½ måned ved studie start, så håber bare dybt og inderligt jeg kommer ind til vinter!

lige ang. uddannelse er en af de eneste tidspunkter jeg ville ønske jeg IKKE boede i KBH. det bare i nærheden af umuligt at komme ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.