Ang svar på uddannelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.168 visninger
35 svar
1 synes godt om
20. maj 2013

Muffinmus

Jeg har jo som mange andre søgt ind som sygeplejerske studerende. Men hvordan er det med svaret???
Kommer det seriøst først på DAGEN, altså den 28 juli som folk siger, eller kan det komme lidt før.
Hvad skal jeg forvente af konvolutten, er den meget tynd og let er det en nej, og er den tyk, så er det et ja??
Beklager fjollede spørgsmål, men uha, jeg synes ventetiden er frygtelig og gad godt jeg kunne tælle lidt vished frem lige nu og her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

MortilElias2010

MariaE skriver:

Jeg har jo som mange andre søgt ind som sygeplejerske studerende. Men hvordan er det med svaret???
Kommer det seriøst først på DAGEN, altså den 28 juli som folk siger, eller kan det komme lidt før.
Hvad skal jeg forvente af konvolutten, er den meget tynd og let er det en nej, og er den tyk, så er det et ja??
Beklager fjollede spørgsmål, men uha, jeg synes ventetiden er frygtelig og gad godt jeg kunne tælle lidt vished frem lige nu og her

Hvor ville jeg ønske jeg kunne svare på dine spørgsmål, den der uvished er nervepirrende 

Anmeld

20. maj 2013

Millea

Normal størrelse brev (med en side i) - tror det er uanset svar.. :-) Jeg fik først svar på dagen Hvor har du søgt ind?

Anmeld

20. maj 2013

Muffinmus

Tak, synes virkelig det er skrækkeligt at vente på svar ang ens fremtid
Og jeg føler meget med alle de andre der sidder i samme situation lige nu.

Anmeld

20. maj 2013

ESV

MariaE skriver:

Beklager men ja den kommer først på dagen. Jeg ved ikke hvordan en konvolut med et bekræftede svar er jeg fik en standby plads og den var ikke særlig tyk, jeg blev dog ringet op 14 dage før studiestart at de havde en plads.

Anmeld

20. maj 2013

Muffinmus

Millea skriver:

Normal størrelse brev (med en side i) - tror det er uanset svar.. :-) Jeg fik først svar på dagen Hvor har du søgt ind?

Jeg har søgt ind i Viborg som første prioritet og Randers som anden..... Synes ba nogen sagde at hvis det var et godtaget, ville der følge papirer med fra skolen, derfor tykkere.

Anmeld

20. maj 2013

Klumpe-dumpe

MariaE skriver:

Tak, synes virkelig det er skrækkeligt at vente på svar ang ens fremtid
Og jeg føler meget med alle de andre der sidder i samme situation lige nu.

Her i Aalborg mener jeg svaret kommer elektronisk, jeg venter også, men troede først det var 30.7 svaret ankom

Anmeld

20. maj 2013

Muffinmus

Ariel skriver:

Her i Aalborg mener jeg svaret kommer elektronisk, jeg venter også, men troede først det var 30.7 svaret ankom

Okay, jamen må lige i D og læse igen, fik bare af vide af andre det var den 28 juli, men skal da have dobbelt tjekket..skal skisme være hjemme den dag det kommer

Anmeld

20. maj 2013

Millea

MariaE skriver:

Jeg har søgt ind i Viborg som første prioritet og Randers som anden..... Synes ba nogen sagde at hvis det var et godtaget, ville der følge papirer med fra skolen, derfor tykkere.

Det kan godt være at du har ret.. Det er også ved at være 4 år siden jeg søgte ind.. Held og lykke - det er et fedt studie 

Anmeld

20. maj 2013

Muffinmus

Kan godt se det er den 30... Uha, det var lige to dages ventetid oven i, øv altså, nå, men jeg har jo sendt den ind, så kan hverken gøre til eller fra, ente vil de have mig, som en af de 100 ud af 400 ansøgere eller også vil de ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.