Fair eller bare latterlig udmelding?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2013

L&V

Det syntes jeg lyder helt fair.. Man behøver jo ik sidde lårene af hinanden bare fordi man ska ha barn..
Jeg tror meget af foreberedelsen osv er et behov kvinder har for at blive klar hvor mænd først er klar når de står med barnet i armene..

Min mand og jeg laver rigtig meget hver for sig både nu hvor vi snart har to børn men os inden, det er et behov vi begge har og det ska der være plads til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

Anonym trådstarter

hautecouture skriver:

Søde TS, ved du hvad?

Hvis du synes hans udmelding er helt fair og at det er sådan I ønsker det skal være for jer så skid hul i hvad andre mener. Du behøver ikke søge accept fra andre så længe det I gør, føles rigtigt for jer  

Nej det er selvfølgelig rigtigt

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det syntes jeg lyder helt fair.. Man behøver jo ik sidde lårene af hinanden bare fordi man ska ha barn..
Jeg tror meget af foreberedelsen osv er et behov kvinder har for at blive klar hvor mænd først er klar når de står med barnet i armene..

Min mand og jeg laver rigtig meget hver for sig både nu hvor vi snart har to børn men os inden, det er et behov vi begge har og det ska der være plads til

Anmeld

17. maj 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Nej vi bor ikke sammen, og den ene er 19 den anden 20

Okay så er det noget andet. Synes måske det er en anelse umoden holdning at have, men når nu i ikke bor sammen er det vel fint nok 

Anmeld

17. maj 2013

baby012

Er planen så at flytte sammen når baby kommer ??? 

Eller skal i fortsat ikke bo sammen ? 

Synes det hele lyder en anelse umodent 

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Er planen så at flytte sammen når baby kommer ??? 

Eller skal i fortsat ikke bo sammen ? 

Synes det hele lyder en anelse umodent 

Vi skal flytte sammen
--> Ja det kan godt virke en anelse umoden, men nu er han heller ikke specielt moden på dette punkt lige pt, da han ikke aner hvad der gemmer sig derinde, tror først han vokser med faderrollen når han kan se-mærke-og holde den lille

Anmeld

17. maj 2013

baby012

Anonym skriver:

Vi skal flytte sammen
--> Ja det kan godt virke en anelse umoden, men nu er han heller ikke specielt moden på dette punkt lige pt, da han ikke aner hvad der gemmer sig derinde, tror først han vokser med faderrollen når han kan se-mærke-og holde den lille

Hvornår flytter i så sammen ? Tænker bare du måske har brug for hans hjælp i dagligdagen inden det lille pus kommer

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Hvornår flytter i så sammen ? Tænker bare du måske har brug for hans hjælp i dagligdagen inden det lille pus kommer

Hvis jeg har brug for ham, kommer han da også
ang flytning, tager vi det som det kommer, forstået på den måde at jeg ikke gider stå i en flytning nu, og det vil du nok ikke kunne forstå som jeg ønsker, men

Anmeld

17. maj 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Først synes jeg det lyder sært at være kærester, vente barn sammen men IKKE bo sammen??? men jer om det  

dernæst, min erfaring er at flytning MED baby er langt mere bøvlet end flytning med gravid mave det var bare et godt råd. 

Til sidst, jeg forstår godt han vil nyde lidt "frihed" nu her, men som andre også skriver, så slutter hans liv altså ikke efter fødslen! i øvrigt, tænker jeg "hvad med jeres fælles friheD?" Jeg synes det er langt vigtigere at nyde hinanden og pleje forholdet under graviditeten, end at pleje vennerne, for kærestetid er svært at presse ind med en baby! især mødre glemmer forholdet i en periode, der går så meget af en, til baby, så man næsten ikke kan rumme andet. Jeg selv, kunne næsten ikke klare at kramme min kæretste mens jeg ammede (i 6måneder, JA min kæreste følte sig mega afvist). Jeg var bare FYLDT op med nærhed fra den lille, og havde brug for mit "space", når jeg kunne få det. og hvis der endelig er lidt alenetid for mor og far, er man typisk begge så trætte at man bare går tidligt i seng (egne erfaringer) 

Anmeld

17. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det undrer mig at man ikke vælger at flytte sammen og lære at bo sammen, for det er ikke problemløst, inden baby kommer. 

Jeg kunne forstå hvis han sagde han tager en forlænget weekend med gutterne i sommerhus eller lignende. 

men afstand indtil fødsel er noget mærkelig noget, ligesom jeg synes det er mærkeligt man kun tager i byen sammen. Mangler der tillid i jeres forhold? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.