Fair eller bare latterlig udmelding?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2013

booster_88

Anonym skriver:

Vi bor ikke sammen så det er ikke fordi han bliver væk fra hjemmet, han benytter bare mere sit eget og får det ud af sin ungdom han nu gerne vil, inden han skal være far..

Tror det har noget at gøre med at vi normalt er sammen med hver dag, og sov sammen hver nat, og det er så det han gerne vil lidt væk fra, da han syntes der går for meget baby i den lige pt, og han gerne bare vil tænke på noget i en periode.

Altså nu boede vi godt nok sammen, men nogen gange måtte hr mand også lige tage på mande tur og føle ham selv igen når der gik lige lovlig meget baby i den. Jeg tror det hænger meget sammen med at vi hun køn hurtigt omvender os, og vi render rundt med lille trolden i maven. Hvor manden jah der går altså lidt længere tid med nogen før de ligesom indser det.

Jeg vil dog sige da jeg begyndte at få gravid mave ændrede han hurtig adfærd for så kunne han jo se maven osv. Og derfra var han en super støtte og kom med puder og puttede mig, og kørte på tanken kl møg fordi jeg havde en syg trang til bon bon losseplads bolcher

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Okay, men jeg synes stadig det er en underlig udmelding, igen, hans liv slutter jo ikke når baby kommer og der bør efter min mening stadig være plads til venner og socialt liv når man får børn

Jeg har også forklarede ham at vi da også får alene tid med vores barn, fordi den anden lige vil ud og hygge med venner eller hvad man nu vil og det lyder lidt som om han egentlig ikke ''gider''når barnet først er født.

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

booster_88 skriver:

Altså nu boede vi godt nok sammen, men nogen gange måtte hr mand også lige tage på mande tur og føle ham selv igen når der gik lige lovlig meget baby i den. Jeg tror det hænger meget sammen med at vi hun køn hurtigt omvender os, og vi render rundt med lille trolden i maven. Hvor manden jah der går altså lidt længere tid med nogen før de ligesom indser det.

Jeg vil dog sige da jeg begyndte at få gravid mave ændrede han hurtig adfærd for så kunne han jo se maven osv. Og derfra var han en super støtte og kom med puder og puttede mig, og kørte på tanken kl møg fordi jeg havde en syg trang til bon bon losseplads bolcher

Hehe årh kender godt der der med at man lige må bede kæresten gå ned og handle et eller andet ind

Men her er det omvendt, jo større min mave er blevet - og jo mere man kan se og mærke ham sparke, jo længere væk trækker han sig, fordi han godt er klar over at det er snart at supermanden kommer til verden

Anmeld

17. maj 2013

Smukkert

Anonym skriver:

Min kæreste som skal være far for første gang, har meldt klart og ærligt ud at han har brug for komme lidt væk fra lejligheden fordi jeg altid snakker babyting, og alt mit flipsnak om baby og babyting og halløj, og det værelse som er lavet om til drenge rum
Så han derfor har brug for bare at få lov til at være sammen med sine kammerater, hygge omkring sig selv, lave en masse mandeting, og bare kunne gøre alt det han lyster (med grænser) før han skal være far og ''pligterne''for alvor melder sig.
Han siger så at han ikke vil gå i byen, da han ikke vil gøre det uden mig, og han kun syntes det er fair at vi ikke går i byen uden hinanden og at vi ringer sammen hver dag
Men han siger han glæder sig til at være far, og nok skal tage faderrollen alvorligt når han kommer til verden, deltage i skanninger, og stadig ses med mig vil han også rigtig gerne. Men bare gerne vil kunne være sig selv. Da han godt er klar over at det ikke er meget han kan gøre når han skal være far. Så han syntes hver især vi skal hygge med vores veninder/venner. Men stadig ses engang imellem, men at det ikke bliver hver dag og hele tiden. Og så at han op til fødsel er der 100% og er far til barnet 100% .

Alt dette fortæller han mig at han gerne vil have, da han godt er klar over hvor begrænset det bliver med kammerater osv.Når han skal til at tage ansvaret for vores barn og jeg, som en lille familie

Hvad ville du syntes om sådan en udmelding fra din kæreste eller mand ?

Jeg har respekt for hans udmelding. Han er ærlig og fortæller hvad han har brug for. Har du også fortalt ham hvad DU har brug for?
Derefter må i finde et fælles ståsted :-).

Hvis han vil have luft, så vil han det. Mænd der føler sig "fanget" bliver ulykkelig, så se på det, som at du får en gladere kæreste, som eer nærværende NÅR han er hos dig, fordi han har sit frirum til at dyrke de ting der gør ham glad.

Det vigtigste er at han vil dig*/jer og melder ærligt ud :-)

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

Smukkert skriver:

Jeg har respekt for hans udmelding. Han er ærlig og fortæller hvad han har brug for. Har du også fortalt ham hvad DU har brug for?
Derefter må i finde et fælles ståsted :-).

Hvis han vil have luft, så vil han det. Mænd der føler sig "fanget" bliver ulykkelig, så se på det, som at du får en gladere kæreste, som eer nærværende NÅR han er hos dig, fordi han har sit frirum til at dyrke de ting der gør ham glad.

Det vigtigste er at han vil dig*/jer og melder ærligt ud :-)

Ja, ser også positivt på det og når han så vil nyde friheden for at være 100&far til vores barn, og nyde os, og bruge tiden med os, men stadig med mulighed for at komme ud engang imellem, så vil jeg sige det er det hele værd

Anmeld

17. maj 2013

Albertsen92

Jeg synes det lyder meget umodent, og jeg ville blive meget skuffet, hvis min kæreste havde sagt det.
Og som de andre siger, så slutter livet ikke, bare fordi man bliver forældre. han får det til at lyde som om, han skal henrettes og ikke være far

Anmeld

17. maj 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Min kæreste som skal være far for første gang, har meldt klart og ærligt ud at han har brug for komme lidt væk fra lejligheden fordi jeg altid snakker babyting, og alt mit flipsnak om baby og babyting og halløj, og det værelse som er lavet om til drenge rum
Så han derfor har brug for bare at få lov til at være sammen med sine kammerater, hygge omkring sig selv, lave en masse mandeting, og bare kunne gøre alt det han lyster (med grænser) før han skal være far og ''pligterne''for alvor melder sig.
Han siger så at han ikke vil gå i byen, da han ikke vil gøre det uden mig, og han kun syntes det er fair at vi ikke går i byen uden hinanden og at vi ringer sammen hver dag
Men han siger han glæder sig til at være far, og nok skal tage faderrollen alvorligt når han kommer til verden, deltage i skanninger, og stadig ses med mig vil han også rigtig gerne. Men bare gerne vil kunne være sig selv. Da han godt er klar over at det ikke er meget han kan gøre når han skal være far. Så han syntes hver især vi skal hygge med vores veninder/venner. Men stadig ses engang imellem, men at det ikke bliver hver dag og hele tiden. Og så at han op til fødsel er der 100% og er far til barnet 100% .

Alt dette fortæller han mig at han gerne vil have, da han godt er klar over hvor begrænset det bliver med kammerater osv.Når han skal til at tage ansvaret for vores barn og jeg, som en lille familie

LyderKunder da liiiidt mærkeligt. Han skal da også være der nu, hjælpe dig igennem graviditeten, se maven vokse, mærke de første spark osv. Lyder som om han tror det/du/barnet bare er en eller anden opbevaringsgenstand. Ej synes det er lidt no go.

selvfølglig skal han også have et liv ved siden af.

men sig mig, bor i sammen, hvor gamle er i?

Anmeld

17. maj 2013

Mum33

Anonym skriver:

Det ville jeg blive både sur og skuffet over. Synes han lyder ekstremt umoden. 

Anmeld

17. maj 2013

hautecouture

Anonym skriver:

Søde TS, ved du hvad?

Hvis du synes hans udmelding er helt fair og at det er sådan I ønsker det skal være for jer så skid hul i hvad andre mener. Du behøver ikke søge accept fra andre så længe det I gør, føles rigtigt for jer  

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

LyderKunder da liiiidt mærkeligt. Han skal da også være der nu, hjælpe dig igennem graviditeten, se maven vokse, mærke de første spark osv. Lyder som om han tror det/du/barnet bare er en eller anden opbevaringsgenstand. Ej synes det er lidt no go.

selvfølglig skal han også have et liv ved siden af.

men sig mig, bor i sammen, hvor gamle er i?

Nej vi bor ikke sammen, og den ene er 19 den anden 20

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.