Ulve i Danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2013

Rikke S

Ved der både lever ulve i Polen og Tyskland, så går ud fra de bare har krydset grænsen, det er jo ikke unormalt at de vandrer langt - tror ikke de hverken er svømmet eller har taget bro eller færge fra Sverige .

De skal være hjertelig velkommen tilbage, ligesom de steder man har sat urokser (reproducerede), bisoner, vildsvin, vilde ponyer ol. dyr ud, som er med til at holde naturen naturlig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Mor og meget mere skriver:

Hvordan holde dem nede? Ulven er totalfredet. 

Ja det ved jeg. Men den slags kan jo ændres hvis nødvendigt. Det var i øvrigt et svar på en kommentar fra en anden, som skrev noget, jeg fandt mig uforstående overfor. 

Anmeld

17. maj 2013

CarinaSB

Macrolf skriver:

Hejsa.

Nu er der jo ikke længere tvivl om at der er ulve i Jylland.

Hvad tænker I om det og hvordan har I det med at der er ulve i den danske natur?

Jeg har egentlig ikke nogen holdning udover at jeg håber at den ikke bider mig i numsen ;)

Anmeld

17. maj 2013

Bassemor<3

Macrolf skriver:

Hejsa.

Nu er der jo ikke længere tvivl om at der er ulve i Jylland.

Hvad tænker I om det og hvordan har I det med at der er ulve i den danske natur?

Der skal være plads til alle, også ulve ! Mennesker har ikke krav på naturen selvom nogle mennesker tror det. Der skal være plads til alle, og hvis man ikke kan indordne sig som alle andre væsner, ja så må man finde et andet sted at holde til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.