Ja ulven var her før os, da befolkningstætheden var noget mindre, men ok vi vælger da bare en god stor flok folk og sender et andet sted hen så der er plads til ulven nu. Lige som politikerne gerne vil have det, folk skal til storbyerne.
Jeg ser på det som det er nu, ikke for 100 år siden eller 1000 år siden, men som vores verdesnbillede er lige nu i DK. Faktum er vi er for små til at kunne bære en større ulvebestand.
Jeg bor selv i naturen, tæt på skov, strand, mark og nyder det, jeg har boede meget kort fra DK største statsskov, og jeg elskede det, men ville stadig blive noget ked af det hvis at Holger var blevet ædt af en ulv da han forsvandt i skoven den nat, og var et forholdsvis nemt offer eller at min hund ryger når jeg er ude i skoven med den.
Det er min mening og den har jeg vel ret til
Jamen mennesket har altid levet tæt og lavet store byer som de kunne bo i sammen, vi er flokdyr, ligesom ulven og derfor burde der være plads til os alle... Ulvene i skoven og menneskene i byen..
Ja det ville have været ærgerligt hvis Holger var blevet spist af en ulv, men hvad nu hvis han var blevet spist af en grævling, som lever i Danmark, skulle den så også bare pickle af, oder was?
Man kan som menneske ikke bare sige at der er mere ret til os end naturen som vi er skabt af og kommer fra, det vi kan gøre er at VI skulle prøve at give naturen en chance, bare en enkelt lille chance for at være den lækre dejlige natur den egentlig KAN være og VIL være hvis vi giver den lov....
Her handler det jo selvfølgelig ikke kun om ulve, men mere alle de klamme skorstene som vi mennesker smider op alle steder og derved smadrer naturen...
Ja da, du har da ret til din mening, har jeg sagt du ikke har ret til den? Overhovedet ikke, jeg vælger bare at diskutere med dig fordi jeg er drønene uenig i dine udtalelser