forvirret, chokket og vildt vred !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2009

Lærke90

Vil lige komme men en kommentar mere.
Er bange for at det en dag kan føre til "overgreb" at de mener det er okay, hvis der kommer en ældre en og vil bolle med dem.
(kom lige til at vende det med kæresten, som heller ikke havde det så godt med det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

Mormilla

Jeg kan godt forstå at du er forvirret, chokket og vred, det ville jeg os være!
Jeg synes ikke at det er okay at de boller!!! Hvis jeg fandt ud af at min søn havde bollet med en. Så vil jeg stoppe det med det samme! Der er voksen leg ikke børne leg!
Men kan slet ikke fatte pigens mor! Hun skal da ikke fortælle din søn om sex!!! Det ville jeg ikke finde mig i!!!

Anmeld

3. juli 2009

Christopher&Andreas

aargggg forstår dig virkelig puha... synes i denne situation hendes mor handler forkert synes din reaktion er helt forståelig....
puha....

Anmeld

3. juli 2009

Katjaro

Hmmm jeg er en af de (få????) der åbenbart ikke har leget bollelege som barn
Jeg ved godt at det kan være en vigtig del af børns opvækst - men ikke ubetinget en nødvendig del. Jeg anser i hvertfald mig selv som værende sluppet rimelig godt igennem barndommen og ind i de voksnes rækker.

Når det er sagt - så tror jeg at jeg i jeres tilfælde vil tale om det hjemme - og så i samlet flok (uden drengen) gå til naboerne og fortælle præcis hvad i synes der er gået galt i denne sag. For jeg synes heller ikke det er okay at moren i så klare vendinger fortæller om samlejets udførelse.

Hilsen katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.