Lige nu er jeg bare så forviret

, chokket

og vildt vred

Ved siden af vores hus ligger et sommerhus, hvor ejerne har en datter på Simons aldre altså omkring de 7 år. De kommer her i næsten hver ferie og jeg kan ikke særligt godt med den pige, hun er pisse uforskammet, siger hverken tak, lukker døren efter sig og forstå ikke et Nej, for langer at få hva hun peger på når hun kommer i vores hjem eller hos vores genboer.
Tidliger i dag fortalte min mand at hun havde sagt til ham i går, at hun og Simon havde bollet, hvor min mand havde sagt det passer ikke, hvor efter hun var blevet vildt vred. Der var ingen af os der i vores vildeste fantasi kunne forstille os hva Simon fortale, da jeg her til aften spurgte om det var rigtigt at de havde bollet.. Der kom promte et Ja, det har vi...
Jeg spurgte ham så hvordan de havde gjort om han kunne vise mig det, hvorpå han sage at det kunne han altså ikke for tissemande skulle jo være stiv.

Jeg gik ham så lidt mere på klinge og spurgte hvor han viste det fra hvor på han svarede xes mor har da fortalt det.

Jeg spurgte så hvordan de have bollet, jo han havde da tage sin tissemand ind i hendes tissekone, inde på deres toilet og på xes værelse

Min rektion var at jeg vil ikke have du leger med hende mere for sådan gør man kun når man er voksen... Jeg overlod klargøringen af aftens maden til Felicia og gik ned til genboen, hvor min mand lige var nede et øjeblik. Jeg sagde at min mand at vi altså måtte have en snak med xes forældre for det var altså rigtigt det med at de havde bollet, både min mand og genbokonen var nu lige så choket som jeg.

Nå, men jeg gik hjem og hentede Simon, hvorefter vi gik ind til x og hends forældre... Hendes mor mødte mig i døren, hvor jeg så sagde at vi nok heller måtte have en snak med vores børn, da jeg var dybt chokket over hva Simon lige havde fortalt mig, altså at de have bollet..
Hvor på der kom et smil frem på hendes læber og hun svare at det er da helt normalt at børn gør sådan noget i deres alder og de har da ikke bollet rigtigt..
Og at de da helt sikkert ville gøre det igen. Hun syntes altså det var helt oki. Men ikke nok med det, så viste hun da godt at det have forgået, hvorfor en i helvede har vi intet fået afvide

Er det bare mig eller er hun helt forkert på den.. Det skal lige siges at hun er godt klar over Simons vanskligheder, hans mulige ADHD/Autisme, hvilket gør at han er let påvirklig.
Og til sidst men ikke minds hvis de ikke har gjort som Simon fortælle, hvor ved han så fra at tissemanden skal være stiv ? For det er i hvertfal ikke noget han har lært her, vi har altid været meget påpaslige med at holde vores sexliv, bag soveværelse døren og når ungerne sover..
Har han ved hvordan man laver børn men ikke i de detaljer, kun at en mand og kvinde boller også få de børn...
Hilsen Selina, som stadigvæk er dybt chokket og hammer vred