forvirret, chokket og vildt vred !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.534 visninger
33 svar
0 synes godt om
2. juli 2009

Mor.sander

Lige nu er jeg bare så forviret , chokket og vildt vred

Ved siden af vores hus ligger et sommerhus, hvor ejerne har en datter på Simons aldre altså omkring de 7 år. De kommer her i næsten hver ferie og jeg kan ikke særligt godt med den pige, hun er pisse uforskammet, siger hverken tak, lukker døren efter sig og forstå ikke et Nej, for langer at få hva hun peger på når hun kommer i vores hjem eller  hos vores genboer.

Tidliger i dag fortalte min mand at hun havde sagt til ham i går, at hun og Simon havde bollet, hvor min mand havde sagt det passer ikke, hvor efter hun var blevet vildt vred. Der var ingen af os der i vores vildeste fantasi kunne forstille os hva Simon fortale, da jeg her til aften spurgte om det var rigtigt at de havde bollet.. Der kom promte et Ja, det har vi...
Jeg spurgte ham så hvordan de havde gjort om han kunne vise mig det, hvorpå han sage at det kunne han altså ikke for tissemande skulle jo være stiv.
Jeg gik ham så lidt mere på klinge og spurgte hvor han viste det fra hvor på han svarede xes mor har da fortalt det.  Jeg spurgte så hvordan de have bollet, jo han havde da tage sin tissemand ind i hendes tissekone, inde på deres toilet og på xes værelse

Min rektion var at jeg vil ikke have du leger med hende mere for sådan gør man kun når man er voksen... Jeg overlod klargøringen af aftens maden til Felicia og gik ned til genboen, hvor min mand lige var nede et øjeblik. Jeg sagde at min mand at vi altså måtte have en snak med xes forældre for det var altså rigtigt det med at de havde bollet, både min mand og genbokonen var nu lige så choket som jeg.

Nå, men jeg gik hjem og hentede Simon, hvorefter vi gik ind til x og hends forældre... Hendes mor mødte mig i døren, hvor jeg så sagde at vi nok heller måtte have en snak med vores børn, da jeg var dybt chokket over hva Simon lige havde fortalt mig, altså at de have bollet..
Hvor på der kom et smil frem på hendes læber og hun svare at det er da helt normalt at børn gør sådan noget i deres alder og de har da ikke bollet rigtigt..
Og at de da helt sikkert ville gøre det igen. Hun syntes altså det var helt oki. Men ikke nok med det, så viste hun da godt at det have forgået, hvorfor en i helvede har vi intet fået afvide

Er det bare mig eller er hun helt forkert på den.. Det skal lige siges at hun er godt klar over Simons vanskligheder, hans mulige ADHD/Autisme, hvilket gør at han er let påvirklig.
Og til sidst men ikke minds hvis de ikke har gjort som Simon fortælle, hvor ved han så fra at tissemanden skal være stiv ? For det er i hvertfal ikke noget han har lært her, vi har altid været meget påpaslige med at holde vores sexliv, bag soveværelse døren og når ungerne sover..
Har han ved hvordan man laver børn men ikke i de detaljer, kun at en mand og kvinde boller også få de børn...

Hilsen Selina, som stadigvæk er dybt chokket og hammer vred

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Pige2009

Hold da op! Sikke en historie. Kan da godt forstå din reaktion, for jeg havde reageret på nøjagtig samme måde. Selvfølgelig skal børn da vide hvor de kommer fra og hvordan de kommer til verden, men ikke i så detaljerede beskrivelser, som nabokonen har givet. Det synes jeg er ret forkasteligt. Ja, børn eksperimenterer, men det du fortæller er da godt nok at gå over stregen i mine øjne. Jeg mener ikke, det er nabokonens lod at fortælle jeres barn detajlerne omkring sex, men noget I som forældre skal tage jer af. Som du også skriver ved jeres søn godt hvor børn kommer fra, og det må da være tilstrækkeligt i den alder.

Knus Linda

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Åh...jeg synes altså ikke det er slemt...mine børn ved da også hvordan man laver børn og mon ikke de en dag også vil lege bolleleg præcis som vi andre gjorde som børn...kan huske jeg legede det en gang med en fra min klasse, da var vi 6 år og lå i sengen og hans tissemand rørte min tissekone og så havde vi bollet.
Det er jo helt uskyldigt og med børnetanker...der er jo intet grimt eller forkert i det for dem.
Jeg synes det skinner igennem at du ikke kan lide pigen(hun  kan jo ikke gøre for hendes forældre har opdraget hende til at være som hun er) men det er da vitterlig ikke noget det de har leget...børn ved sådan noget og leger sådan noget og har altid gjort det...så længe der ikke er tale om tvang eller et lille og et ældre barn...men de har jo bare leget.
Tror du der er mere i det...såsom overgreb af den ene eller anden art, så ville jeg måske foreslå børnene legede hos jer kun....,men det er jo helt naturligt det de har leget og det de ved.
Knus Eva..

Anmeld

2. juli 2009

Mor.sander

Eva skriver:

Åh...jeg synes altså ikke det er slemt...mine børn ved da også hvordan man laver børn og mon ikke de en dag også vil lege bolleleg præcis som vi andre gjorde som børn...kan huske jeg legede det en gang med en fra min klasse, da var vi 6 år og lå i sengen og hans tissemand rørte min tissekone og så havde vi bollet.
Det er jo helt uskyldigt og med børnetanker...der er jo intet grimt eller forkert i det for dem.
Jeg synes det skinner igennem at du ikke kan lide pigen(hun  kan jo ikke gøre for hendes forældre har opdraget hende til at være som hun er) men det er da vitterlig ikke noget det de har leget...børn ved sådan noget og leger sådan noget og har altid gjort det...så længe der ikke er tale om tvang eller et lille og et ældre barn...men de har jo bare leget.
Tror du der er mere i det...såsom overgreb af den ene eller anden art, så ville jeg måske foreslå børnene legede hos jer kun....,men det er jo helt naturligt det de har leget og det de ved.
Knus Eva..

Jeg havde reageret på samme måde hvis det var hvilket som helt andet barn.. Måske er jeg måske bare hysterisk, Men jeg har nu heller aldrig leget bolle leg i den aldre.

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Mor.sander skriver:

Jeg havde reageret på samme måde hvis det var hvilket som helt andet barn.. Måske er jeg måske bare hysterisk, Men jeg har nu heller aldrig leget bolle leg i den aldre.

Har du ikke?? det er altså meget normalt...helt normalt...børn har ikke voksentanker omkring det, men børn har altså en seksualitet...onani er jo også noget mange børn gør og helt ned til babystadiet...hvad gør dig stødt over det?

Anmeld

2. juli 2009

Ox.

Mor.sander skriver:

Ved nu heller ikke om jeg ligefrem vil kalde det bolleleg, hvis han siger at han har haft hans tissemand INDE i hendes tissekone, det er også for meget i mine øjne i den alder må jeg nok erkende ...

Anmeld

2. juli 2009

Mor.sander

SussieOx skriver:

Ved nu heller ikke om jeg ligefrem vil kalde det bolleleg, hvis han siger at han har haft hans tissemand INDE i hendes tissekone, det er også for meget i mine øjne i den alder må jeg nok erkende ...

Lige præstis som jeg har det... Ved godt at børn også har en sexualitet.. Men der er sgu grænser.. Det her er for voksent.

Anmeld

2. juli 2009

Ox.

Mor.sander skriver:

Lige præstis som jeg har det... Ved godt at børn også har en sexualitet.. Men der er sgu grænser.. Det her er for voksent.

Det giver jeg dig helt ret i, har da hørt om mange der har leget bollelege, men ikke hvor det har været så direkte, der var min grænse også nået, kan godt forstå du er så oprevet.

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

SussieOx skriver:

Men for børn er en tissekone jo revnen....det er jo børnetanker og børneleg...I giver dem voksentanker og voksenbagtanker....det er jo helt uskyldigt og da egentlig ret sødt synes jeg.
Pigen har sikkert som mine også har fået af vide, at man laver børn ved at tissemandne er inde i tissekonen...helt enkelt og det prøver de så bare---
Knus...

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Mor.sander skriver:

Jeg synes altså det er skræmmende at du tolker uskyldig leg på den måde....de er børn...de gør hvad de har hørt...de kan jo ikke have samleje som børn og det er jo heller ikek det de vil eller prøver...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.