Sørens skriver:
...ja min lille mand er begyndt i Dagpleje hos en mget sød pige. De første 2 gange var jeg jo med ham og de næste to dage gik jeg i 30min og de næste to i en time.....det gik alt sammen fint! Men men så i denne uge skulle jeg gå i 1,5 time og da jeg afleverede ham og gik, begyndte han at græde da Dp mor lukker døren. Hun ringede 20min senere og sagde at han havde grædt indtil da (jeg kunne høre ham græde/skrige i baggrunden) Jeg hentede ham selvfølgelig med det samme (har aldrig løbet så stærkt). Igår ringede hun efter 15min med samme besked
Nu sidder jeg her til morgen med MEGA ondt i maven ved tanken om at skulle aflevere ham her kl.10.........
Nå piger, jer med børn i Dp, pleeeease sig det bliver bedre!?
Æv da hvor træls - og synd for den lillemand.
Først synes jeg at det er lidt tidligt for dagplejemoderen at "give op" efter kun et kvarter. Det er jo klart at der kan komme en reaktion fra den lille fyr....og altså jeg ville synes hun skulle prøve at aflede lidt mere end bare et kvarter... Det kan jo ikke være første gang hun møder et barn, der reagerer sådan?
For det andet ville jeg måske lade farmand overtage afleveringen. Nu kan din søn jo mærke din ængstelse over situationen - og det reagerer han jo også på.....
Håber det går bedre i dag 
Anmeld