Hjalte 2 mdr. (+ fotografering)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

mommy1991

M (: skriver:

Ja, vi han er blevet døbt i dag, og vi har haft en super dejlig dag omend den gik alt for hurtigt - men moderen er nu også TRÆT! 

Det kan jeg godt forstå Men det lyder bare skønt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

M (:

Akmese skriver:

JAMEN altså !!!!! der findes jo ikke ord mok til at beskrive den lille lækker laps !!! og 2 måneder  det er bare for vildt !!

Åååårh, hvor er du altså bare sød!

Hvad endnu mere vildt er, at han allerede er 2,5 måned OG døbt! 

Anmeld

26. maj 2013

M (:

emmagirl skriver:

Det kan jeg godt forstå Men det lyder bare skønt!!

Hihi, ja, selvom faderen synes han har været vældig aktiv, så ved vi jo godt, hvem der i virkeligheden har trukket læsset (han skriver eksamensopgave i øjeblikket)..

Anmeld

26. maj 2013

mommy1991

Hihi, ja, selvom faderen synes han har været vældig aktiv, så ved vi jo godt, hvem der i virkeligheden har trukket læsset (han skriver eksamensopgave i øjeblikket)..

Hehe Jeg kender det alt for godt (okay, lige på nær at skulle arrangere en hel fest ..) - min kæreste har også lige haft eksamensopgave, og jeg kan ikke ligefrem prale af at have travlt på studiet lige pt, så jeg er vidst også den der trækker læsset herhjemme  Jeg er også lidt bange for at min kæreste glæder sig LIDT for meget til jeg går på barsel

Anmeld

26. maj 2013

M (:

emmagirl skriver:

Hehe Jeg kender det alt for godt (okay, lige på nær at skulle arrangere en hel fest ..) - min kæreste har også lige haft eksamensopgave, og jeg kan ikke ligefrem prale af at have travlt på studiet lige pt, så jeg er vidst også den der trækker læsset herhjemme  Jeg er også lidt bange for at min kæreste glæder sig LIDT for meget til jeg går på barsel

Haha, som om du får tid til at varte ham op, når først bebse kommer! 

Anmeld

26. maj 2013

mommy1991

Haha, som om du får tid til at varte ham op, når først bebse kommer! 

PRÆCIS!!! Meeen det tror jeg lidt han tror Jeg tænker bare: Han bliver klogere!!  

Anmeld

26. maj 2013

Mink

Åååårh, hvor er du altså bare sød!

Hvad endnu mere vildt er, at han allerede er 2,5 måned OG døbt! 

Ja kan sku godt li se jeg er lidt bagud  har ikke været så meget herinde på det sidste ... det er så vildt !! har du spammet billeder fra dåben ? så vil jeg rigtig gerne se billederne... håber i havde en rigtig fantastisk dag !!!

Anmeld

26. maj 2013

M (:

emmagirl skriver:

PRÆCIS!!! Meeen det tror jeg lidt han tror Jeg tænker bare: Han bliver klogere!!  

Jup, det bliver nærmere ham, der kommer til at servicere dig

Anmeld

26. maj 2013

mommy1991

Jup, det bliver nærmere ham, der kommer til at servicere dig

Oooh yeah  

Anmeld

26. maj 2013

M (:

Akmese skriver:

Ja kan sku godt li se jeg er lidt bagud  har ikke været så meget herinde på det sidste ... det er så vildt !! har du spammet billeder fra dåben ? så vil jeg rigtig gerne se billederne... håber i havde en rigtig fantastisk dag !!!

Nej, ikke endnu, dåben fandt sted i dag, så har endnu ikke oprettet en tråd.. Overvejer det lidt, men samtidig overvejer jeg også om jeg skal vente til han har fået taget fotografbilleder i kjolen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.