M (: skriver:
Hvad kendetegner 2. tigerspring? Hjalte er nemlig underlig i disse dage (kan slet ikke finde ro til at sove, og fægter voldsomt med armene i søvne), måske det er et tigerspring?
Men ja, tigerspring er super hårde, men alt er glemt når man får sådan et lille tandløst smil! 

Dejligt at han trives! Hvorfor skiftede i over til MME, hvis man må spørge?
Anthon er utrolig morglad, og har svært ved at sove selv, han vil helst bare hænge på mig hele dagen.. Også er han nem til gråd tit i løbet af dagen..
Sådan et tandløs smil er simpelthen det smukkeste! Og især når det lige bliver piftet lidt op med et par smilehuller

Ååååh!
Jamen jeg kunne ikke magte at skulle amme.. Det fungerede sleeeeeeeeeeet ikke for mig, jeg hang i laser, bogstavelig talt, det blødte fra mine bryster flere gange dagligt og det gjorde simpelthen så forfærdelig ondt.. Så jeg startede ud, som du gør, med at malke ud, men jeg kunne ikke følge med så måtte supplere op med mme.. Min sp sagde så til mig, at hvis ikke jeg kunne overskue at skulle malke ud så mange gange i døgnet, fordi min mælkeproduktion var så ringe, så skulle jeg bare stoppe og gå helt over på mme, så det gjorde jeg, for ellers kunne jeg malke ud 4 gange for bare at få til EN flaske.. Så kan du så selv regne ud hvor mange gange jeg sad og malkede ud, det var røvsygt til sidst..

Dog beroligede min sp mig med, at Anthon havde fået det allervigtigste fra mig, nemlig råmælken, så jeg skulle ikke have dårlig samvittighed.. Og min hverdag er bare så meget nemmere nu, jeg frygter ikke at han vågner og vil have mad, det kunne jeg godt før, fordi jeg simpelthen havde SÅ forbandet ondt hele tiden, og jeg kunne græde en hel amning igennem af smerte.. Så i dag har jeg det rigtig rigtig rigtig rigtig godt med den beslutning og han stortrives på det, det er ligefør han trives for godt på det hvis man spørger vægten

Det var godt nok et personligt nederlag der sagde spar2, men det skulle "bare" bearbejdes, så fik jeg det godt med det