Hjalte 2 mdr. (+ fotografering)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

Mink

M (: skriver:

Nej, ikke endnu, dåben fandt sted i dag, så har endnu ikke oprettet en tråd.. Overvejer det lidt, men samtidig overvejer jeg også om jeg skal vente til han har fået taget fotografbilleder i kjolen.. 

Okay ! venter i hvert fald spændt... uanset hvad så er det jo helt fantastiske billeder med den lille skønne Hjalte !!  havde i en go dag i dag så ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Mink

Nej, ikke endnu, dåben fandt sted i dag, så har endnu ikke oprettet en tråd.. Overvejer det lidt, men samtidig overvejer jeg også om jeg skal vente til han har fået taget fotografbilleder i kjolen.. 

Okay ! venter i hvert fald spændt... uanset hvad så er det jo helt fantastiske billeder med den lille skønne Hjalte !!  havde i en go dag i dag så ???

Anmeld

26. maj 2013

M (:

Akmese skriver:

Ja, vi havde en rigtig dejlig dag omend den gik alt for hurtigt! Jeg nåede slet ikke at tale med gæsterne.. 

Tusind tak søde.. Må lige tage mig sammen en af dagene (:

Anmeld

10. juni 2013

Miss-86

Tusind tak søde!  

Sidder og overvejer at lave en billedtråd fra dåben i dag, men ved ikke lige om jeg orker - og der er vist ikke nogle rigtig gode billeder af Hjalte.. Desværre! Det er mest billeder fra kirken.. MEN vi får taget nogle fotografbilleder i dåbskjolen d. 8, så måske spammet skulle vente dertil..

Jeg vil glæde mig til at se dem
Nyder billder af sådan en lille bedårende dreng som I har.

Anmeld

10. juni 2013

M (:

Miss-86 skriver:

Jeg vil glæde mig til at se dem
Nyder billder af sådan en lille bedårende dreng som I har.

Årh, hvor er du sød (: Vi har fået taget 3 mdr. billeder i dag, og må tage mig sammen  og få lavet en update, når jeg får billederne (forhåbentlig snart!).. 

Anmeld

10. juni 2013

MorDk

Nuuuurh ♥

Anmeld

10. juni 2013

M (:

MorDk skriver:

Nuuuurh ♥

Taaak, det er ikke til at forstå, at han allerede er 3 mdr. - tiden flyver hurtigere end vi kan følge med! Må lige få lavet en ny update snart.. 

Anmeld

11. juni 2013

Miss-86

Årh, hvor er du sød (: Vi har fået taget 3 mdr. billeder i dag, og må tage mig sammen  og få lavet en update, når jeg får billederne (forhåbentlig snart!).. 

Yeeah, jeg vil kigge efter ny up-date, når jeg er herinde

Håber I alle 3 har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.