Hjalte 2 mdr. (+ fotografering)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

M (:

Månsson skriver:

Jeg giver ik en ski for de sper der hvis han er glad og trives så er det det der tæller

Jo helt vildt hun finder på de sjoveste ting og siger så meget lort er ved at dø af grin nogle gange.. Hun ved godt hvordan man lige ska kringle den så man ik ka stå for hende..

Jah sådan da for en månede siden var han mellem 1300-1500 tættest på 1500 så tror han er godt med..

Ja, jeg synes også de går alt alt alt for meget op i vægt - som om det er det eneste parameter, hvorpå man kan måle et barns trivsel!

Haha, det vil jeg gerne tro! Sådan en lille charmebøf!

Tja, men de der skøn kan man nu ikke altid stole på.. Hjalte blev skønnet til 1400 28+0, 2400 32+1 og 33+0, 2900 35+0 og han vejede 2725 ved fødslen 36+3..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

L&V

M (: skriver:

Ja, jeg synes også de går alt alt alt for meget op i vægt - som om det er det eneste parameter, hvorpå man kan måle et barns trivsel!

Haha, det vil jeg gerne tro! Sådan en lille charmebøf!

Tja, men de der skøn kan man nu ikke altid stole på.. Hjalte blev skønnet til 1400 28+0, 2400 32+1 og 33+0, 2900 35+0 og han vejede 2725 ved fødslen 36+3..

Det er nemlig det.. Prøv da og luft det for hende..

Nej det ka man ik men på scanninger er han os stor og følger reg godt søster og man siger jo gerne nr 2bliver større

Anmeld

14. maj 2013

M (:

Månsson skriver:

Det er nemlig det.. Prøv da og luft det for hende..

Nej det ka man ik men på scanninger er han os stor og følger reg godt søster og man siger jo gerne nr 2bliver større

Ja, det burde jeg nok..

Hjemme hos os var nummer 2 (mig) af 5 den mindste (4580, 3730, 4710, 4900 og 4300) så der er ingen "garanti"

Anmeld

14. maj 2013

M (:

Dobbelt.

Anmeld

14. maj 2013

M (:

Trippelt. 

Anmeld

14. maj 2013

Miss Church

Så er det vist blevet tid til en lille update.

Hjalte er nu 2 mdr. (knapt 10 uger), og vejer 4360 gram og er 57 cm lang.

Han er fortsat en nem lille fyr, som bringer megen glæde med sig. Han sover de fleste nætter 4-6 timer i streg, og resten af døgnet spiser han hver 3. time - mors lille ur!

Vi har døjet en del med at Hjalte ikke tager nok på, og har derfor haft nok at se til med amning, udmalkning, gentagne kontrolvejninger, bekymringer og overvejelser, men nu er der endelig kommet lidt ro på, da Andreas og jeg har besluttet at give Hjalte fuld ernæring på flaske. Han havde slet ikke kræfter nok til at tage sit døgnbehov fra brystet, så derfor pumper jeg nu ud (x8-10 i døgnet) for at han fortsat kan få min mælk. Det er p*sse hårdt, men helt klart det værd - alt for min lille mand!

Og så lige et enkelt billede eller to af min lille fyr. De er som vanligt taget af DesiraeR, og er imponeret over at hun har fanget 10 gode billeder, da Hjalte var mega sur og træt den dag han skulle foreviges..

Hvor er han lækker! Og hvor er du bare en super sej mor!  

Anmeld

14. maj 2013

L&V

Ja, det burde jeg nok..

Hjemme hos os var nummer 2 (mig) af 5 den mindste (4580, 3730, 4710, 4900 og 4300) så der er ingen "garanti"

Nej absolut ik.. Det må vi se.. Han har det i hvert fald godt

Anmeld

14. maj 2013

M (:

Miss Church skriver:

Hvor er han lækker! Og hvor er du bare en super sej mor!  

Tusind tak søde.. Det er jeg glad for at du synes!

Går det godt med Filippa og Augusta?

Anmeld

14. maj 2013

M (:

Månsson skriver:

Nej absolut ik.. Det må vi se.. Han har det i hvert fald godt

Det bliver spændende!

Anmeld

14. maj 2013

Miss Church

Tusind tak søde.. Det er jeg glad for at du synes!

Går det godt med Filippa og Augusta?

Ja det går bare så godt! Hold op hvor jeg bare elsker mine små piger og livet som mor  

Men jeg er godt nok ikke så meget på baby.dk mere. Men tror snart jeg må have lavet en update  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.