Hpv vaccine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

Muhmi

Maja88 skriver:

tak for hjælpen

Velbekomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

dukke

Maja88 skriver:

er de så alle gratis?

Ja det siger min læge

Anmeld

15. maj 2013

merethe

Profilbillede for merethe

Hej med jer Jeg ved ikke om denne debat ligger korrekt? Eller om den har været oppe før, som afstemning? jeg overvejer kraftigt at få HPV vaccinen meget snart. Kunne derfor godt tænke mig at vide hvor mange herinde der har fået den, overvejer osv. God aften

Jeg ville rigtig gerne have den, men jeg h ar ikke råd til den, jeg er de sværre for gammel til at jeg kan få den gratis. 

Anmeld

15. maj 2013

marie_jon

merethe skriver:

Jeg ville rigtig gerne have den, men jeg h ar ikke råd til den, jeg er de sværre for gammel til at jeg kan få den gratis. 

Jeg er også "for gammel" til at få den gratis. Men. En bekendt som bor i sverige, har lovet at hente den på et svensk apotek. Hun skal bare have min recept med. Og så vil min læge gerne stikke mig. Vaccinen koster det halve i Sverige så Hvis du alligevel skal til Sverige på et tidspunkt, så overvej det lige

Anmeld

15. maj 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg vil rigtig gerne have den og især da jeg har haft celleforandringer.

DEN BURDE VÆRE GRATIS FOR ALLE - udanset alder og køn

Anmeld

15. maj 2013

Ida b

Stiller mig stadig kritisk i forhold til den vaccine, man kender ikke til eventuelle bivirkninger på sigt. 

Anmeld

15. maj 2013

Papillon

Jeg fik den, da det blev gjort gratis for os fra '92 også

Har selv været skeptisk, men da jeg talte med en veninde, der havde fået den på opfordring af forældrene, der begge er læger, valgte jeg at stole på den. Man vælger vel heller ikke at tilbyde en vaccine, ved mindre det er for folks eget bedste. Det er i hvert fald min overbevisning

Anmeld

15. maj 2013

mn

maria_josse skriver:

Hej med jer Jeg ved ikke om denne debat ligger korrekt? Eller om den har været oppe før, som afstemning? jeg overvejer kraftigt at få HPV vaccinen meget snart. Kunne derfor godt tænke mig at vide hvor mange herinde der har fået den, overvejer osv. God aften

jeg har selv betalt for den inden det blev gratis

Anmeld

15. maj 2013

Trouble

maria_josse skriver:

jeg fik 2 ud af 3 og så sagde min læge at jeg ikke kunne få den sidste, ved mindre jeg betalte for den hvilket jeg ikke gad

Anmeld

15. maj 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

maria_josse skriver:

Har svaret Nej, men ville rigtig gerne. Venter til jeg er færdig med at amme  

Man får forresten 50% på vaccinen, hvis man er medlem af "DANMARK"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.